Avatar uživatele
VaclavZeman

Máte/měli jste v rodině učitele?

Podle mě jsou v skoro každé rodině. Já jsem učitelem, protože všichni od matky byli učitelé a od otce taky, až na něho samotného.

A co vy? Děkuju.

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? GM, Lgee před 440 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Ametyst

Nikdy nikdo, široko daleko. Na učení se vyžadovaly kádrové předpoklady, a to naše rebelské povahy nesplňovaly.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
quentos

Ano, sám jsem učitel a maminka taky.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Disraeli

Bože chraň! 🤣 Naštěstí ne. Jedině pokud počítáš i švagrovu matku – se kterou se on sám moc nebaví. :D
V každé rodině uričtě ne ani v každé druhé. V ČR je cca celkem 180 tisíc učitelů, tak si to spočítej. A zahrň do toho i takovou skutečnost, že v některé rodině není žádný učitel a jiná rodina má několik učitelů („učitelské klany“ :D protože k tomu ti rodinní příslušníci třeba tíhnou, mají vzájemnou motivaci, vzor a lepší „podmínky“ pro tuto profesi). Je časté, že rodiny – užší i širší – vykonávají stejnou nebo podobnou profesi (platové a sociální třídy, podobný druh práce), mající i stejnu mentalitu a přístup k životu i vnímání života. Dělnická rodina, rodina živnostníků, rodina právníků, atd. Samozřejmě ne všichni, VŽDY se najde někdo kdo vybočuje nebo nějak „porušuje“ toto „pravidlo“, ale zkrátka se často můžeš setkat s tím, že příslušníci některé rodiny vykonávají velmi podobné nebo dokonce stejné profese…
Záleží, co všechno bereš jako rodinu… jak moc širokou. V určité míře jsou všichni lidi příbuzní a mají i společné předky. ;) Třeba je některý můj bratranec ze třetího kolene učitel – ale ani ho neznám. :D

Upravil/a: Disraeli

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
GM

Naštěstí ne. Žily-byly 3 sestry. Jedna byla vošklivá, druhá pitomá a ta třetí byla taky učitelka. Zdroj: Kameňák.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Ano, mám, teď už bývalého.

Upravil/a: quentos