Avatar uživatele
Secanda

Mandátní smlouva

Dobry den,dnes jsem byla na pohovoru a nabidli mi praci na mandatni smlouvu a kdyz se mi bude prace zamnouvat, tak pak na stalo a s zivnostenskym listem.Momentalne jsem student slezske univerzity.Chtela bych si nechat status studenta a zkusit tu danou praci ale nevim, zda by mamka neprisla o vsechny pridavky, alimenty.Clovek ktery mi nabizi praci mi rikal, ze kdyz je to mandatni smlouvu,tak nevemou ale ja bych si to chtela overit.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5260 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
standa

Jsem si téměř jist (aniž bych znal výši vašeho budoucího příjmu na tu zmiňovanou mandátní smlouvu mebo později na ŽL), že o citované přídavky, alimenty a případně jiné sociální dávky maminka nepříjde. Jiná skutečnost je, že tyto různé dávky od státu mohou být nepatrně zkráceny…, vše bude záležet na celkovém posouzení všech příjmů, které vstupují do výpočtu těchto dávek, tj. nejen vašich, ale i maminčiných. Přesný výpočet vám sdělí na úřadě.

Co se týká alimentů, tak tady se bát rovněž nemusíte…, ledaže by váš otec měl silné nutkání podat žalobu na snížení výživného (odejmout ho nelze) z důvodů, že si přivyděláváte.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek