Po několika bezproblémových objednávkách jsem si teď objednal něco
dalšího. Přesto, že úhrada objednávky už je dávno ve stavu Payment
Succeed. Tak objednávka už je víc jak dva týdny ve stavu Order
Processing-Order is being prepared for Shipment.
U nabídky zboží není nikde email na prodejce, abych se s ním mohl přímo
spojit.
Napsal jsme Service ticket na podporu DX.com a ten je už víc jak 7dní ve
stavu WaitForStaff.
Můžete mi někdo poradit, jak přesně postupovat (co a na jaký email
napsat), když chci tu objednávku zrušit a nechat si vrátit peníze?
Předem díky moc za opravdu efektivní radu.
Reakce typu „jó tenhle problém jsme měl taky.“ Nebo „myslím že tam na
to je někde tlačítko, ale už nevím kde přesně“ Mi moc nepomůžou
☹
Kdybych tam dokázal najít volbu, kterou se dá rychle a jednoznačně spustit
proces zrušení objednávky, tak bych se tu teď neptal. 🙂
Tím samozřejmě netvrdím, že tam takové tlačítko není. Jen jsme ho
nenašel a nebo jsme ho nepoznal. Jediné co jsme našel byl Service ticket pro
objednávku, která je už víc jak 7dní čekající na přípravu
k odeslání. Ten jsem založil, ale nic se neděje.
Zajímavá 0 před 2339 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Někde je tam na zrušení objednávky přímo volba. Je třeba hledat.
Doplnění:
http://cs.dx.com/faq/detail/55
Upravil/a: autacek
0
před 2339 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek