Avatar uživatele
Ondra Mareš

Jak si mohu vydělat jako 16-letý programátor samouk.

Jsem 16-letý programátor samouk a chtěl bych si nějak začít vydělávat. Studuji gymnázium, kde programování skoro vůbec není jen jsme měli 2 roky základy, kde jsem se naučil algoritmy a dál pokračuju v učení doma. Vymyslel jsem podle ostatních celkem slušnou aplikaci a chtěl bych vydělávat např. nějak reklamou, nevíte jak bych mohl začít? Děkuju za rady. Ve škole jsme se učili Pascal, doma jsem se naučil C# (ve kterém je moje zatím poslední aplikace) a naučil jsem se html, javascript, php, css.
Doplňuji:
mé stránky: www.ondra-mares.maweb.eu

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Geesha před 3800 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hamon

Např. brigáda, nebo začít podnikat podle nového občanského zákoníku. Podle něj může zákonný zástupce nezletilého, který nenabyl plné právní způsobilosti, udělit souhlas k samostatnému provozování obchodního závodu nebo k jiné obdobné výdělečné činnosti. Tím se nezletilý stává způsobilým ke všem jednáním, jež jsou s touto činností spojena.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
arygnoc

skúste pourieť na http://diskuse­.jakpsatweb.cz/?ac­tion=vtopic&fo­rum=26

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Příklad z praxe – ještě mladší programátor, taky samouk, vymyslel něolik slušných programů – a pak se domluvil s otcem, který jeho programy prodával (vrámci svého podnikání). Také prodával jeho práci vrámci programování ´na míru´.
Ve své době vydělávali oba, dneska nevím.
Musel bys najít zajímavý segment trhu (pokud vím, např. vývojáři her neustále hledají ´volné kapacity´) a být dost dobrý (spolehlivý, výkonný), aby ses v něm prosadil a udržel.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
bolak

Nauč se s databázema a příští rok pro tebe možná budu něco mít.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Ondra Mareš