Avatar uživatele
filip584

jak mohu vyhledat skryté části konkrétní webové stránky?

v první řadě – nejsem odborník, takže se omlouvám, pokud moje otázka zní nejasně.

Mám nějaký web – např. www.xxx.cz. na této stránce existují různé „podstránky“, nebo jak bych to nazval. Dejme tomu třeba yyyy.xxx.cz, nebo zzzz.xxx.cz. Tyto části internetové stránky nelze vyhledat ve vyhledávači, pouze přes zadání konkrétního odkazu. Dá se tedy nějak zjistit, jaké všechny „podstránky“ stránka www.xxx.cz obsahuje?

Zajímavá 0 před 722 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Dochy

1. to nejsou podstránky, to mohou být zcela jiné servery a služby
třeba:
www.seznam.cz
email.seznam.cz
search.seznam.cz
(toto jsou doménová jména 3 úrovně)
Jako podtránky bych ještě tak mohl chápat něco jako:

www.novinky.cz
www.novinky.cz/kri­mi

2. Pokud to daný poskytovatel obsahu neumožňuje, nezveřejňuje, nenechává indexovat, pak nijak. Leda se jej přímo zeptat, zkontrolovat nastavení jeho sítě, či scanovat ať už s pomocí slovníku, nebo hrubou silou…
3. Můžeš zkusit ještě rejstřík registrátora, nebo správce dané domény, ale… u větších společností skončíš stejně jen na doméně 2. úrovně (seznam.cz) a dál už si to řeší společnost svými DNS
4. Pokud je daná síť otevřená, můžeš zkusit nějaký webcrawler – zkrátka nechat prolézt daný web a najít tam odkazy na „spřízněné“ stránky – může to být účinnější než hledání okem. Ale najdeš jen to, co na Tebou předhozených stránkách opravdu je. Pořád platí to co jsem uvedl v 2) Pokud cesta z Tebou zadaného odkazu na ty další stránky opravdu nevede, tak je tímto způsobem nenajdeš.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Pepa25

Pomocí parametru „site“

Stačí zadat do vyhledávače site:xxx.cz

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek