Avatar uživatele
Registrovaný

Jak dál? Na displeji tabletu se ukáže jen nápis "element"a dál se do něj nedostanu a na PC se nepřipojí?

Vkládejte prosím otázky, nikoliv oznamovací věty. Děkuji.

Dobře,ale jde mi o to,že na disleji tabletu se mi ukáže jen nápis "element"a dál se do něj nedostanu a na pc se nepřipoj

Viz vaše předchozí otázka

https://www.odpovedi.cz/…

Není třeba vkládat novou otázku, ale stačí doplnit text k původní. Otázka se posune dopředu. Takto jiní nevědí, o co ude.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Co takhle napsat kompletní dotaz? Pokud se to týká staršího je možné pokračovat v diskusi pod ním. Zakládat stále nové a nové polodotazy není produktivní - kdo má dohledávat informace??

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

co je to hernajs za pitomou praxi vést v otázce takovou sáhodlouhou diskusi tazatel versus admin ? je z toho nakonec jen nečitelný chaos ! Proč nevedete toto blábolení k formě otázky a duplicitám v diskusi u otázky ?

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Počítače a internet

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Počítače a internet

Zlatý Bedy 1527
Zlatý Michal Kole 1200
Zlatý ge0rge 1126
Zlatý mosoj 1095
Zlatý Hlada 1009
Zlatý led 978
Zlatý gecco 905
Zlatý www 829
Zlatý badisko 818
Stříbrný cochee 720

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.