Avatar uživatele
annas

Cyklistika, veslování, lyžování, gymnastika, fotbal, hokej… Který sport je podle vás největší dřina a kterému fandíte?

Často musí mnozí sportovci v soutěžích překonat sami sebe, domnívám se, že někdy nestačí „mít natrénováno“, třeba mozoly na rukou, ale je nutné mít psychickou odolnost. .

Emil Zátopek se řídil heslem: „Když nemůžeš, přidej!“

Kolektivní odvětví, nebo individuální disciplína? Sportovcům v různých soutěžích fandíme, tleskáme, dokážou nám způsob radost, ale i naštvat. Vždyť po bitvě je každý generál.

Ivan Hlinka
„Sport je dobrý, když je dramatický a když se nikdo nefláká.“

Zaujala mě diskuse v MF Dnes – názory se amozřejmě různí.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 11Pro koho je otázka zajímavá? vagra, Andělé, Drap, redy, briketka10, gagaga, wendyX, gecco, Anikitos, Muso, still před 2506 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Nejsem ani odborník, ani žádný sportovní fanda. Každý sport je vlastně dřina, pokud se dělá na špičkové úrovni. Sportovci , zvláště ti v intenzivním trénovaní, mají oproti běžným smrtelníků i úplně jiný režim dne. Vše se musí podřídit stanovenému cíli. Který je největší dřina, nedokáži posoudit. Pro každého to bude jiné. Jsou i tací, které psychicky i fyzicky uspokojuje , když mohou zbůhdarma trápit své tělo nějakým sportem.
Osobně se mi líbí většinou jiné sporty než jsou vyjmenované. Třeba kanoistika, horolezectví, orientační běh, jezdectví, extremní závody, lukostřelba a podobně.
V každém případě si vážím všech lidí, kteří něco umí, něco dokáží , ale i ti, kteří třeba nejsou na vrcholu, ale každodenní dřinou a pílí se mu snaží přiblížit.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
still

Odpoveď byla označena jako užitečná

Hrával jsem léta hokej. Strašná makačka. Ono se to nezdá, si někdo řekne, že se vozí na bruslích, ale opak je pravdou, velký záběr. Moc obdivuju prof. hokejisty, že zvládnou takový zápřah tolik let v kuse.