Avatar uživatele
thepianist

Co zkontrolovat u (spodem) protékající pračky?

Potřebuji poradit ohledně mé pračky – mám ji 2měsíce (z druhé ruky), je to starší Boschka typ WFL 1601. Prala doteď v pohodě. Dnes se ale přihodilo, že během ždímání vytekla a to sice spodem. Kontrolovala jsem přívod vody, sedí to tam dobře a je to suché. Teče to tedy fakt jen pod pračkou. Sama nemám sílu s pračkou nějak víc manipulovat, přítel dorazí až v pátek. Jsem naprostý laik, hodila by se mi tedy každá rada nebo zkušenost. Díky předem za odpověď :)

Zajímavá 0 před 2361 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Do pátku neprat, nebo zavolat opraváře.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
independent

Hadice od čerpadla nejpravděpodobněji, nebo tlaková hadice od přívodu. Zezadu to oddekluj a per a dívej se zezadu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
cukrar

Pokud nemůžete opravit pračku, tak počkejte do pátku na přítele. I kdybychom Vám napsali, že máte asi prasklou hadici na výposti, tak to stejně neopravíte, páč musíte pračku naklopit, otočit.
Toto je práce pro chlapi.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Klaproth

Nám tohle pračka tady udělala, příčinou bylo povolené revizní víčko na čerpadle. Každá pračka to má jinak řešené, naše ho má vepředu vlevo dole – oranžový knoflík o průměru cca 7 cm. Pokud to najdeš, dotáhni ho na doraz ve směru hodinových ručiček.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kepler

Píšete, že přívod vody je v pořádku, což určitě je, jinak by to teklo už při napouštění. Takže nejpravděpodobněji hadice za čerpadlem – buď je sesmeknutá, nebo spíše prasklá. Je to jenom tenkostěnná guma, která stářím ztrácí pružnost nebo plastová vrapovaná. Je to poměrně častá závada. Stačí koupit podobnou se stejným průměrem i šroubením a přítel to jistě opraví sám.

Upravil/a: Kepler

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jiří Bohumil