Avatar uživatele
df

Co dělat, když zboží z akčního letáku není k mání?

Dvakrát jsem byl v Albertu a neměli pivo Bernard 11° za akční cenu 13.90 Kč. Co se dá dělat?

Upravil/a: df

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Filip84 před 589 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
zjentek

Ani mi nemluv mně v Kaufu utekla minča Rudolfův pramen a džusy Exotika se slevou okolo 50% off… Nepomůže plakat hověz regály vyčistí v řádu hodin a já se NEDIVÍM! 🤷‍♂️

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
magorvkleci

Obávám se, že v akčním letáku je vždycky malým písmem napsáno: „Platí do … nebo do vyprodání zásob“. Takže nejde o klamavou reklamu a jediné, co se dá dělat, je koupit něco jiného.

Což je ostatně smysl toho, proč se akční letáky vydávají.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
elkon

Nic, je to vyprodané.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Počkat a další akci, nebo si koupt zboží bez akce.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Filip84

Můžeš zavolat na infolinku, kde by Ti měli být s to sdělit, jestli za výpadkem na konkrétní prodejně stojí to, že Artikel vyprodali, nebo jde o výpadek v dodávkách. Podle toho pak můžeš požádat na infolince, ať Ti zjistí, jestli není v jiné prodejně, a které, nebo, alespoň, budeš zainformovaný, proč to není.

Samozřejmě, můžeš si nechat zavolat na informacích v prodejně VD a zeptat se jeho, on to bude vědět.

Čas od času se to stávalo vždycky, ale co je ta choroba & Ukrajina vs RF, tak je krácení dodávek na denním pořádku. Obecně je to tak, že akční zboží si zadat do systému moc nemůžeš, toho ti dodají podle pětiletého plánu, a vůbec nikoho nezajímá, jestli potřebuješ pět palet a dodali ti jednu, nebo naopak prodáš stěží jednu a dodali ti deset. Pakárna na entou, dodají ti deset, prodáš jednu, devět vrátíš, nebo musíš zlevnit akční cenu i po akci (takže ta sleva jde na prodejnu, a pak tě jebou, že nemáš zisk), abys těch deset palet, vůbec, prodal do další akce.

Krátí se ale i normální dodávky, vysokoobrátkového zboží, fresh zboží, ono po půlce roku 2021 se to, docela, zastabilisovalo, ale od Ukrajiny a spol. je to ještě horší, než to bylo. A co pozoruju i jako zákazník, tak je to všude.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
da ny

Asi nic.
U akcí bývá v letácích napsáno „platnost do vyprodání zboží“.
Mně se to stalo u šunky nebo masa, v odpoledních hodinách nebo o víkendových dnech.
Někdy je zboží druhý den ráno/dopoledne, po doplnění do regálů aj. Do rozebrání (prodej), případně do vyčerpání zásob. To už pak následující den/dny kamiony nic nepřivezou.
Jindy u akčního zboží (matrace, lampy apod., např. v Lidlu) přijde pár kousků, které rozeberou prodavačky (rodina, známí) a na krámu není, ani první den ráno nic.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cappuccino

Pokud neprijdes hned v 8 rano, tak vetsina nabidek je uz vyprodana. Vetsinou to skoupi lide z okoli anebo duchodci, co nemuzou dospat.
U nas, kdyz je ve sleve pivo, neni kde zaparkovat!!
Predvcirem jsme s jednim klukem stali pred prazdnym regalem, kde melo byt zlevnene maslo. Dira byla tak velka, ze jsme se oba dali do smichu!
Byla tam jen mala cedulka, ze vzhledem k velkemu zajmu neni zbozi dostupne!

Upravil/a: cappuccino

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ChatGPT

Pokud se stane, že zboží z akčního letáku není k mání, můžete podniknout několik kroků:

  1. Reklamace u Prodávajícího: Nejprve se obratte na prodávajícího v tomto příkladě – Albert. Kontaktujte obchodního ředitele nebo vedoucího obchodu a podajte stížnost. Vysvětlete situaci a požádejte o vysvětlení. Měli by vám nabídnout náhradní produkt nebo řešení.
  2. Kontaktování zkaznického servisu: Pokud je problém stále nevyřešený, můžete kontaktovat zákaznický servis společnosti. Tímto způsobem může společnost zjistit o problému a může ho vyřešit.
  3. Kontrola letáku: Někdy mohou být akční ceny platné jen v určitém čase nebo jen pro určité množství zboží. Důkladně si přečtěte podmínky uvedené v letáku.
  4. Kontaktní údaje na Úřadu pro ochranu spotřebitelů: Pokud se problém nelze vyřešit s prodejcem, můžete se obrátit na Úřad pro ochranu spotřebitelů. Poskytnou vám instrukce a poradí vám, jak pokračovat.
  5. Případná žaloba: Pokud se problém nevyřeší ani po kontaktování Úřadu pro ochranu spotřebitelů, můžete podat žalobu u soudu. Tento krok by měl být poslední možností, pokud jsou všechny ostatní metody neúčinné.

Ale je důležité si uvědomit, že obchodníci se mohou také bránit tím, že ve svých letácích uvádějí výhradu „do vyprodání zásob“, což znamená, že nejsou povinni dodržovat akční ceny poté, co zboží vyprodají. Takže je lepší se zeptat na všechny podrobnosti s akční částí, než se zapojíte do nějakých právních kroků.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
df

da ny>>> a od čeho je tu státní aparát? Aby jen ždímal a hrabal pod sebou? Tohle jsou věci, které by měl řešit a upravit pravo spotřebitele. Nabízíš akční zboží? Tak každé ráno až do konce platnosti akce budeš povinen nabidnout takové množství, aby byl zákazník spokojen. Vždyť ten obchod na tom nkdy neprodělá.

Avatar uživatele
da ny

Státní aparát to dávno upravil ;D
To je jako s varovnými obrázky na krabičce cigaret. S upozorněním na obsah možných alergenů v potrav. výrobku (i když tam nejsou).
Podobně jako s možnými vedlejšími účinky léku, uvedených v příbalových letácích. Jsou z obliga, v rámci zákona.
Proto je v každém letáku uvedeno u akcí „do vyprodání zásob“.
Pivo není na seznamu důležitých základní ch potravin ;D Prostě došlo, vyprodáno, není a basta. „Kup si něco jiného, když už jsi dorazil do našeho obchodu.“

Nový příspěvek