Zeptal/a se – 13.duben 12:49
Právo a zákony – Občanské právo
V září 2020 jsme u nábytkářské firmy objednali sedací soupravu (dvě křesla a sedačka). Vzhledem k epidemiologické situaci jsme dostali zakázku na dvakrát, teď asi o měsíc později se na nás obrací dopravce a vyžaduje doplatek za druhý závoz, ten je ale podle nás neoprávněný, jelikož potíže byly na straně prodejce. Máme tedy doplatit těch 800, nebo je odkázat na výrobce, který to má vzít na sebe? Celá věc se zpozdila oproti smlouvě o 19 týdnů, takže naopak budeme uplatňovat požadavek na slevu.
Zeptal/a se – 13.duben 13:02
Právo a zákony – Občanské právo
V září 2020 jsme u nábytkářské firmy objednali sedací soupravu (dvě křesla a sedačka). Vzhledem k epidemické situaci jsme dostali zakázku na dvakrát, teď asi o měsíc později se na nás obrací dopravce a vyžaduje doplatek za druhý závoz, ten je ale podle nás neoprávněný, jelikož potíže byly na straně prodejce. Máme tedy doplatit těch 800, nebo je odkázat na výrobce, který to má vzít na sebe? Celá věc se zpozdila oproti smlouvě o 19 týdnů, takže naopak budeme uplatňovat požadavek na slevu.