Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 1.červen 17:52

Co říkáte na naší první samoobsluhu?

Nakupování – Ostatní nakupování

Už fungují 65 let! Nebyly tehdejší nákupní vozíky boží? Zákazník nemusel zboží zdlouhavě vykládat na pás a pak zase odebírat – předpokládám, že to pokladní dávala zpět. Takové vozíky by mohly být aspoň pro ty menší nákupy a pro ty větší by byly klasické vozíky a vyčleněné pokladny. Stačilo přenést celý košík najednou a odbavení u pokladny muselo být mnohem rychlejší. Zákazník je největší brzda u pokladny. Proč dobré nápady zapadají? Nebo by tam byl nějaký problém?
https://www.sez­namzpravy.cz/cla­nek/tak-vypadala-prvni-samoobsluha-zakaznik-si-zacal-vybirat-pred-65-lety-108102#seq_no­=3&source=hp&dop_a­b_variant=0&dop_req_­id=cKhAPOQfWSv-202006011532&­dop_source_zo­ne_name=zpravy­.sznhp.box&ut­m_source=www.sez­nam.cz&utm_me­dium=z-boxiku&utm_cam­paign=

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 1.červen 17:54

Co říkáte na naší první samoobsluhu?

Nakupování – Ostatní nakupování

Už fungují 65 let! Nebyly tehdejší nákupní vozíky boží? Zákazník nemusel zboží zdlouhavě vykládat na pás a pak zase odebírat – předpokládám, že to pokladní dávala zpět. Takové vozíky by mohly být aspoň pro ty menší nákupy a pro ty větší by byly klasické vozíky a vyčleněné pokladny. Stačilo přenést celý košík najednou a odbavení u pokladny muselo být mnohem rychlejší. Zákazník je největší brzda u pokladny. Proč dobré nápady zapadají? Nebo by tam byl nějaký problém?
https://www.sez­namzpravy.cz/cla­nek/tak-vypadala-prvni-samoobsluha-zakaznik-si-zacal-vybirat-pred-65-lety-108102#seq_no­=3&source=hp&dop_a­b_variant=0&dop_req_­id=cKhAPOQfWSv-202006011532&­dop_source_zo­ne_name=zpravy­.sznhp.box&ut­m_source=www.sez­nam.cz&utm_me­dium=z-boxiku&utm_cam­paign= 5. obrázek galerie.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 1.červen 22:10

Co říkáte na naši první samoobsluhu?

Nakupování – Ostatní nakupování

Už fungují 65 let! Nebyly tehdejší nákupní vozíky boží? Zákazník nemusel zboží zdlouhavě vykládat na pás a pak zase odebírat – předpokládám, že to pokladní dávala zpět. Takové vozíky by mohly být aspoň pro ty menší nákupy a pro ty větší by byly klasické vozíky a vyčleněné pokladny. Stačilo přenést celý košík najednou a odbavení u pokladny muselo být mnohem rychlejší. Zákazník je největší brzda u pokladny. Proč dobré nápady zapadají? Nebo by tam byl nějaký problém?
https://www.sez­namzpravy.cz/cla­nek/tak-vypadala-prvni-samoobsluha-zakaznik-si-zacal-vybirat-pred-65-lety-108102#seq_no­=3&source=hp&dop_a­b_variant=0&dop_req_­id=cKhAPOQfWSv-202006011532&­dop_source_zo­ne_name=zpravy­.sznhp.box&ut­m_source=www.sez­nam.cz&utm_me­dium=z-boxiku&utm_cam­paign= 5. obrázek galerie.