Zeptal/a se – 10.únor 14:55
Elektronika – Mobily
Už jsem to zde vše napsal:
https://www.odpovedi.cz/otazky/poradite-pri-reseni-problemu-s-mobilnim-telefonem
Nová fakta:
Mobil jsem rozebral a vyčistil, ale ne příliš důkladně. Nejvíce byla zaoxidovaná ta součástka s kontakty přímo na baretrii, neznám název. Bylo tak zaoxidovaný, že jsem to vzal nahrubo a dal bych krk za to, že mám vyhráno, protože zkrátka vše šlo hladce a čištění OČIVIDNĚ pomohlo, prostě nebe a dudy. Jen TA součást „na baterii“ zůstala uvnitř nečistá, je tam špatný přístup. Tak jsem jej zkompletoval (bez šroubků) a odzkoušel. Je fakt, že už se nenahřívá, bohužel však dále žere cca 12%/hod. Pak mě napadlo vypnout mobil úplně a měřit čas. Bylo podezření na zkrat přímo u kontaktů k baterii. Zhruba po dvou hodinách jsem jej opět zapnul. Na baretii však chybělo cca 20%. Taže teď víme, že mobil žere i v režimu OFF.
Co se z toho dá vyvodit? Je problém konkrétnější? Nemýlím se v tom, že jde právě o díl s kontakty k baterii a tam že dochází ke zkratu nebo k vybíjení z jinýho důvodu?
Co myslíte? Jsem blízko? Poradíte? Škoda takové nablýskané es čtyřky! ;)
Zeptal/a se – 10.únor 17:09
Elektronika – Mobily
Už jsem to zde vše napsal:
https://www.odpovedi.cz/otazky/poradite-pri-reseni-problemu-s-mobilnim-telefonem
Nová fakta:
Mobil jsem rozebral a vyčistil, ale ne příliš důkladně. Nejvíce byla zaoxidovaná ta součástka s kontakty přímo na baretrii, neznám název. Bylo tak zaoxidovaný, že jsem to vzal nahrubo a dal bych krk za to, že mám vyhráno, protože zkrátka vše šlo hladce a čištění OČIVIDNĚ pomohlo, prostě nebe a dudy. Jen TA součást „na baterii“ zůstala uvnitř nečistá, je tam špatný přístup. Tak jsem jej zkompletoval (bez šroubků) a odzkoušel. Je fakt, že už se nenahřívá, bohužel však dále žere cca 12%/hod. Pak mě napadlo vypnout mobil úplně a měřit čas. Bylo podezření na zkrat přímo u kontaktů k baterii. Zhruba po dvou hodinách jsem jej opět zapnul. Na baretii však chybělo cca 20%. Taže teď víme, že mobil žere i v režimu OFF.
Co se z toho dá vyvodit? Je problém konkrétnější? Nemýlím se v tom, že jde právě o díl s kontakty k baterii a tam že dochází ke zkratu nebo k vybíjení z jinýho důvodu?
Co myslíte? Jsem blízko? Poradíte? Škoda takové nablýskané es čtyřky! ;)