Zeptal/a se – 10.srpen 11:47
Nakupování – E-shopy
Hezký den,
objednávala jsem si zboží z e-shopu signal-nabytek.cz. Jelikož jsem jim
opakovaně poslala dotaz na rozměry zboží a způsob doručení, na který mi
nebylo odpovězeno, stornovala jsem ji. Nyní po mně vyžadují storno poplatek
ve výši 1.000Kč. Mají na to nárok?
Děkuji za odpověď a všem doporučuji, aby si nákup u této firmy velmi dobře rozmysleli!!!!
Děkuji a mějte se hezky.
Zeptal/a se – 10.srpen 12:37
Nakupování – E-shopy
Hezký den,
objednávala jsem si zboží z e-shopu signal-nabytek.cz. Jelikož jsem jim
opakovaně poslala dotaz na rozměry zboží a způsob doručení, na který mi
nebylo odpovězeno, stornovala jsem ji. Nyní po mně vyžadují storno poplatek
ve výši 1.000 Kč. Mají na to nárok?
Děkuji za odpověď a všem doporučuji, aby si nákup u této firmy velmi dobře rozmysleli!!!!
Děkuji a mějte se hezky.