Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 10.srpen 11:47

Storno poplatek za zrušení objendávky

Nakupování – E-shopy

Hezký den,
objednávala jsem si zboží z e-shopu signal-nabytek.cz. Jelikož jsem jim opakovaně poslala dotaz na rozměry zboží a způsob doručení, na který mi nebylo odpovězeno, stornovala jsem ji. Nyní po mně vyžadují storno poplatek ve výši 1.000Kč. Mají na to nárok?

Děkuji za odpověď a všem doporučuji, aby si nákup u této firmy velmi dobře rozmysleli!!!!

Děkuji a mějte se hezky.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 10.srpen 12:37

Má nábytkářský e-shop nárok na storno poplatek 1000.- Kč?

Nakupování – E-shopy

Hezký den,
objednávala jsem si zboží z e-shopu signal-nabytek.cz. Jelikož jsem jim opakovaně poslala dotaz na rozměry zboží a způsob doručení, na který mi nebylo odpovězeno, stornovala jsem ji. Nyní po mně vyžadují storno poplatek ve výši 1.000 Kč. Mají na to nárok?

Děkuji za odpověď a všem doporučuji, aby si nákup u této firmy velmi dobře rozmysleli!!!!

Děkuji a mějte se hezky.