Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 12.leden 19:09

Nelze se přihlásit do internetového bankovnictví AirBank?

Počítače a internet – Ostatní počítače a internet

Od včerejšího dne se nemohu přihlásit do internetového bankovnictví. Po zadání už.jména+hesla a jejich odkliknutím naběhne stránka: Přihlásit se k účtům klienta:Jméno Po kliknutí na jméno otevře se nová stránka která má snahu se stále načíst (viz scren) ale nespřístupní možnost pracovat v internetovém bankovnictví.
Volal jsem tel. do banky AirBank, dostal jsem průběžně cca 3× radu 1) restart PC, 2) změnu bezpečnostních obrázků 3) vymazání mezipaměti a cache internetového prohlížeče. Přesto se mi nedaří zpřístupnit internetové bankovnictví. Prosím o radu, používám a preferuji prohlížeč Mozilla Firefox 52.5.3.ESR, OS W10.

Děkuji za radu.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 12.leden 19:26

Nelze se přihlásit do internetového bankovnictví AirBank. Kde je problém?

Počítače a internet – Ostatní počítače a internet

Od včerejšího dne se nemohu přihlásit do internetového bankovnictví. Po zadání už.jména+hesla a jejich odkliknutím naběhne stránka: Přihlásit se k účtům klienta:Jméno Po kliknutí na jméno otevře se nová stránka která má snahu se stále načíst (viz scren) ale nespřístupní možnost pracovat v internetovém bankovnictví.
Volal jsem tel. do banky AirBank, dostal jsem průběžně cca 3× radu 1) restart PC, 2) změnu bezpečnostních obrázků 3) vymazání mezipaměti a cache internetového prohlížeče. Přesto se mi nedaří zpřístupnit internetové bankovnictví. Prosím o radu, používám a preferuji prohlížeč Mozilla Firefox 52.5.3.ESR, OS W10.

Děkuji za radu.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 13.leden 1:32

Nelze se přihlásit do internetového bankovnictví AirBank. Kde je problém?

Počítače a internet – Ostatní počítače a internet

Od včerejšího dne se nemohu přihlásit do internetového bankovnictví. Po zadání už.jména+hesla a jejich odkliknutím naběhne stránka: Přihlásit se k účtům klienta:Jméno Po kliknutí na jméno otevře se nová stránka která má snahu se stále načíst (viz scren) ale nespřístupní možnost pracovat v internetovém bankovnictví.
Volal jsem tel. do banky AirBank, dostal jsem průběžně cca 3× radu 1) restart PC, 2) změnu bezpečnostních obrázků 3) vymazání mezipaměti a cache internetového prohlížeče. Přesto se mi nedaří zpřístupnit internetové bankovnictví. Prosím o radu, používám a preferuji prohlížeč Mozilla Firefox 52.5.3.ESR, OS W10.

Zajímá mne jen zprovoznění prohlížeče Firefoxu v ostatních ne!!!!!!!

Děkuji za radu.