Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 20.březen 23:57

koss porta pro – reklamace

Elektronika – Ostatní elektronika

Jak na reklamaci těchto sluchátek? Mám zákaznický kód. Je tu nějaká možnost, abych funkční sluchátka získal na počkání? Na různých fórech jsem našel, že stačí zajít do obchodu kde jsem je kupoval, zaplatit poplatek a na místě mi je vymění, ale tyto příspěvky jsou z doby před úpravou pravidel té záruky, tak nevím.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 21.březen 0:08

Jak na reklamaci sluchátek Koss Porta Pro, mám-li zákaznický kód? Lze ji vyřídit na počkání?

Elektronika – Ostatní elektronika

Jak na reklamaci těchto sluchátek? Mám zákaznický kód. Je tu nějaká možnost, abych funkční sluchátka získal na počkání? Na různých fórech jsem našel, že stačí zajít do obchodu kde jsem je kupoval, zaplatit poplatek a na místě mi je vymění, ale tyto příspěvky jsou z doby před úpravou pravidel té záruky, tak nevím.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 21.březen 0:25

Jak na reklamaci sluchátek Koss Porta Pro, mám-li zákaznický kód? Lze ji vyřídit na počkání?

Elektronika – Ostatní elektronika

Jak na reklamaci těchto sluchátek? Mám zákaznický kód. Je tu nějaká možnost, abych funkční sluchátka získal na počkání? Na různých fórech jsem našel, že stačí zajít do obchodu kde jsem je kupoval, zaplatit poplatek a na místě mi je vymění, ale tyto příspěvky jsou z doby před úpravou pravidel té záruky, tak nevím.

Nepovažoval jsem za důležité sem psát co jim je, protože to bych se přeci jen neptal kdybych je nepotřeboval reklamovat, žejo, což znamená, že s nimi přeci jen něco asi bude. Jako třeba že nefunguje ani jeden reproduktor. Tu stránku mám několiksetkrát pročtenou. Ale já se ptám na to, jestli to, jak to šlo dříve ( konkrétně to, co je popisováno na různých fórech), jde nějak provést i nyní.