Avatar uživatele
tomovka

Jak na reklamaci sluchátek Koss Porta Pro, mám-li zákaznický kód? Lze ji vyřídit na počkání?

Jak na reklamaci těchto sluchátek? Mám zákaznický kód. Je tu nějaká možnost, abych funkční sluchátka získal na počkání? Na různých fórech jsem našel, že stačí zajít do obchodu kde jsem je kupoval, zaplatit poplatek a na místě mi je vymění, ale tyto příspěvky jsou z doby před úpravou pravidel té záruky, tak nevím.

Nepovažoval jsem za důležité sem psát co jim je, protože to bych se přeci jen neptal kdybych je nepotřeboval reklamovat, žejo, což znamená, že s nimi přeci jen něco asi bude. Jako třeba že nefunguje ani jeden reproduktor. Tu stránku mám několiksetkrát pročtenou. Ale já se ptám na to, jestli to, jak to šlo dříve ( konkrétně to, co je popisováno na různých fórech), jde nějak provést i nyní.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 2952 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
briketka10

Prostuduj si reklamaci těchto sluchátek patří k nim i Koss porta pro

https://www.do­zivotnizaruka­.cz/cz/podmin­ky.php

Pochybuji o tom, když sluchátkům nic není, tak je za nové nevymění.

Upravil/a: briketka10

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce
Avatar uživatele
briketka10

Toto v původní otázce nebylo, kdyby ano asi bych
odpověděla jinak, našla bych různé servisy.

Nepovažoval jsem za důležité sem psát co jim je, protože to bych se přeci jen neptal kdybych je nepotřeboval reklamovat, žejo, což znamená, že s nimi přeci jen něco asi bude. Jako třeba že nefunguje ani jeden reproduktor. Tu stránku mám několiksetkrát pročtenou. Ale já se ptám na to, jestli to, jak to šlo dříve ( konkrétně to, co je popisováno na různých fórech), jde nějak provést i nyní.

před 2951 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek