Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.srpen 13:06

U malého letadla se to dá provést úplně stejně jako v autě. U velkého, dopravního nebo vojenského, to není tak jednoduché, je tam autopilot a další bezpečnostní a varovná zařízení a hlavně druhý pilot. Autopilot je třeba vypnout, druhého pilota odstranit, varování ignorovat a pak to jde. O Andreasi Lubitzovi píše již Justin1. Do podobné kategorie lze zařadit i havárii polského vládního letadla před deseti lety, kdy k ignorování bezpečnostních opatření a riskantnímu přistání údajně nutil piloty jejich nadřízený.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.srpen 15:41

U malého letadla se to dá provést úplně stejně jako v autě. U velkého, dopravního nebo vojenského to není tak jednoduché, je tam autopilot a další bezpečnostní a varovná zařízení a hlavně druhý pilot. Autopilot je třeba vypnout, druhého pilota odstranit, varování ignorovat a pak to jde. O Andreasi Lubitzovi píše již Justin1. Do podobné kategorie lze zařadit i havárii polského vládního letadla před deseti lety, kdy k ignorování bezpečnostních opatření a riskantnímu přistání údajně nutil piloty jejich nadřízený.