Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 14:23

Domnívám se že zrovna radioblok ne, spíš se půjde cestou důkladnějšího celoevropského zabezpečovacího systému ETCS. Tento problém je třeba řešit komplexně ne jenom berličkami. Otázkou je jak rychle zavádění ETCS vlastně půjde, teď když je to pro paha Havlíčka „priorita“. Do té doby bude nejspíš jen zavedena povinnost hlásit jízdu před odjezdem ze stanice, což by mělo plnit vlastně stejný účel jako radioblok.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 14:26

Domnívám se že zrovna radioblok ne, spíš se půjde cestou důkladnějšího celoevropského zabezpečovacího systému ETCS. Tento problém je třeba řešit komplexně ne jenom berličkami. Otázkou je jak rychle zavádění ETCS vlastně půjde, teď když je to pro paha Havlíčka „priorita“.

Do té doby bude nejspíš jen zavedena povinnost hlásit jízdu před odjezdem ze stanice, což by mělo plnit vlastně stejný účel jako radioblok i když hlášení samo výjezdu na obsazenou trať přímo nezabrání, pravděpodobnost lidské chyby by se tím i tak měla snížit. Alespoň do doby zavedení ETCS někdy v roce 2025, kdy už by měla být lidská chyba vyloučena.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 18:19

Domnívám se, že zrovna radioblok ne, spíš se půjde cestou důkladnějšího celoevropského zabezpečovacího systému ETCS. Tento problém je třeba řešit komplexně, ne jenom berličkami. Otázkou je, jak rychle zavádění ETCS vlastně půjde, teď když je to pro paha Havlíčka „priorita“.

Do té doby bude nejspíš jen zavedena povinnost hlásit jízdu před odjezdem ze stanice, což by mělo plnit vlastně stejný účel jako radioblok, i když hlášení samo výjezdu na obsazenou trať přímo nezabrání, pravděpodobnost lidské chyby by se tím i tak měla snížit. Alespoň do doby zavedení ETCS někdy v roce 2025, kdy už by měla být lidská chyba vyloučena.