Odpověděl/a – 14.červen 0:39
Spíš bych se asi zeptal na https://www.bike-forum.cz/
, přeci jen borců tam na toto téma bude asi 1000× víc než tady. 😉
Hele, tohle mi přijde jako docela nesmysl. Pokud 1. a 3 převodník s daným
řetězem a kazetou funguje bezvadně. A 2. převodník „střílí“, ale
jak tvrdíš, že vzadu, tj. kazeta. Tak je to podle mě kravina, spíš bych
řekl, že máš pocit, že to jde zezadu, ale dělá to ten 2. převodník.
I když jsi ho měnil, tak třeba je to špatný typ, co já vím. Prostě
jinej výrobce nebo jsi ho stihl sjet. Je to ocel nebo hliník? Podle tvého
popisu bych fakt primárně zkoumal ten druhej převodník, protože když
zbylé kombinace fungují, tak to musí být tím 2. převodníkem, jinak to
není možný.
Zdroj: https://www.bike-forum.cz/
Odpověděl/a – 14.červen 10:01
Spíš bych se asi zeptal na https://www.bike-forum.cz/
, přeci jen borců tam na toto téma bude asi 1000× víc než tady. 😉
Hele, tohle mi přijde jako docela nesmysl. Pokud 1. a 3. převodník
s daným řetězem a kazetou funguje bezvadně, a 2. převodník
„střílí“, ale jak tvrdíš, že vzadu, tj. kazeta, tak je to podle mě
kravina, spíš bych řekl, že máš pocit, že to jde zezadu, ale dělá to
ten 2. převodník. I když jsi ho měnil, tak třeba je to špatný typ, co
já vím. Prostě jinej výrobce nebo jsi ho stihl sjet. Je to ocel, nebo
hliník? Podle tvého popisu bych fakt primárně zkoumal ten druhej
převodník, protože když zbylé kombinace fungují, tak to musí být tím
2. převodníkem, jinak to není možný.
Zdroj: https://www.bike-forum.cz/