Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.leden 22:43

Delší školní písemná práce. Jelikož neuvádíš, z kterého předmětu, těžko budeme něco vysvětlovat. Ale jestli je z češtiny a ze slohu, tak máš ještě hodně co dohánět. Začla bych třeba nastudováním správného skloňování zájmene „ona“, rozdílu mezi přímou a nepřímou otázkou (kdybych chtěl bejt hnusnej odpovím přímo na to, na co se ptáš, a sice: „Ano, chtěl bys nás poprosti o vysvětlení, co to je.“). Ve slohu bude hrát roli i úroveň gramatiky a pravopisu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.leden 22:43

Delší školní písemná práce. Jelikož neuvádíš, z kterého předmětu, těžko budeme něco vysvětlovat. Ale jestli je z češtiny a ze slohu, tak máš ještě hodně co dohánět. Začla bych třeba nastudováním správného skloňování zájmene „ona“ a rozdílu mezi přímou a nepřímou otázkou (kdybych chtěl bejt hnusnej odpovím přímo na to, na co se ptáš, a sice: „Ano, chtěl bys nás poprosti o vysvětlení, co to je.“). Ve slohu bude hrát roli i úroveň gramatiky a pravopisu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.leden 23:39

Delší školní písemná práce. Jelikož neuvádíš, z kterého předmětu, těžko budeme něco vysvětlovat. Ale jestli je z češtiny a ze slohu, tak máš ještě hodně co dohánět. Začla bych třeba nastudováním správného skloňování zájmene „ona“ a rozdílu mezi přímou a nepřímou otázkou (kdybych chtěl bejt hnusnej, odpovím přímo na to, na co se ptáš, a sice: „Ano, chtěl bys nás poprosti o vysvětlení, co to je.“). Ve slohu bude hrát roli i úroveň gramatiky a pravopisu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.leden 23:39

Delší školní písemná práce. Jelikož neuvádíš, z kterého předmětu, těžko budeme něco vysvětlovat. Ale jestli je z češtiny a ze slohu, tak máš ještě hodně co dohánět. Začla bych třeba nastudováním správného skloňování zájmene „ona“ a rozdílu mezi přímou a nepřímou otázkou (kdybych chtěl bejt hnusnej, odpovím přímo na to, na co se ptáš, a sice: „Ano, chtěl bys nás poprosit o vysvětlení, co to je.“). Ve slohu bude hrát roli i úroveň gramatiky a pravopisu.