Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.říjen 2:54

Tak Fóbie jsou „(NE)inteligentním dobíjením“ vybavovány od roku 2014 (tvrdí kámoš). Tyhle informace se z pochopitelných důvodů moc nezveřejňují (dokonce by se dalo říci, že i tak trochu tají) – nikdo normální to totiž nechce, protože to setsakra prodražuje provozní náklady stejně jako filtry pevných částic, nedeaktivovatelné start/stop systémy a další vyložené zhovadilosti prosazované ekoteroristy a darmožrouty z greenPEACH, kteří jsou přebohatě financováni z našich daní.

Edison a mosoj se MÝLÍ, není to o náletu – i kdybys jel třeba 500km v kuse, STEJNĚ můžeš mít po jízdě totálně zdechlou baterii! (dlouhá jízda dobíjí spolehlivě pouze klasicky dobíjené akumulátory) S „(ne)inteligentním dobíjením“ NIC neuděláš, leda se doporučuje hodně brzdit (bude fungovat rekuperace) v poslední fázi jízdy (alespoň 15–20km). Naopak – pokud brzdit nebudeš, baterka může být i „xmrti vyfluslá“!! Jak se ovšem projeví takový „způsob jízdy“ na spotřebě (tedy i financích) si jistě dovedeš představit, o nějakém ekologickém přínosu snad ani není třeba diskutovat. Pokud připočítáš cenu AGM baterie v porovnání s klasickou, eh – škoda mluvit. (o její výdrži v porovnání s běžnou v kombinaci s klasickým dobíjením NEMLUVĚ!)

A vůbec, buď rád, že nemusíš k palivu kupovat ještě „syntetické chcanky“ (AdBlue). Víš jak často odchází ohřívání, aby to v zimě nezamrzlo? Takže jedině jak píše Hlada > DOBÍJET jako v době, kdy Trabant s dynamem (!!) byl za hvězdu. Jinak máš smůlu. :(

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.říjen 2:59

Tak Fóbie jsou „(NE)inteligentním dobíjením“ vybavovány od roku 2014 (tvrdí kámoš). Tyhle informace se z pochopitelných důvodů moc nezveřejňují (dokonce by se dalo říci, že i tak trochu tají) – nikdo normální to totiž nechce, protože to setsakra prodražuje provozní náklady stejně jako filtry pevných částic, nedeaktivovatelné start/stop systémy a další vyložené zhovadilosti prosazované ekoteroristy a darmožrouty z greenPEACH, kteří jsou přebohatě financováni z našich daní.

Edison a mosoj se MÝLÍ, není to o náletu – i kdybys jel třeba 500km v kuse, STEJNĚ můžeš mít po jízdě totálně zdechlou baterii! (dlouhá jízda dobíjí spolehlivě pouze klasicky dobíjené akumulátory) S „(ne)inteligentním dobíjením“ NIC neuděláš, leda se doporučuje hodně brzdit motorem (bude fungovat rekuperace) v poslední fázi jízdy (alespoň 15–20km). Naopak – pokud brzdit nebudeš, baterka může být i „xmrti vyfluslá“!! Jak se ovšem projeví takový „způsob jízdy“ na spotřebě (tedy i financích) si jistě dovedeš představit, o nějakém ekologickém přínosu snad ani není třeba diskutovat. Pokud připočítáš cenu AGM baterie v porovnání s klasickou, eh – škoda mluvit. (o její výdrži v porovnání s běžnou v kombinaci s klasickým dobíjením NEMLUVĚ!)

A vůbec, buď rád, že nemusíš k palivu kupovat ještě „syntetické chcanky“ (AdBlue). Víš jak často odchází ohřívání, aby to v zimě nezamrzlo? Takže jedině jak píše Hlada > DOBÍJET jako v době, kdy Trabant s dynamem (!!) byl za hvězdu. Jinak máš smůlu. :(