Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.prosinec 12:58

Osobně si myslím, že (když vynecháme jistou lenost, či slabší inteligenci) jde většinou o neschopnost představit si za konkrétním vzorečkem praktický význam. Matika a fyzika u mně bývali většinou v pohodě, právě jakmile jsem si dokázal představit skutečný význam toho co jsme se učili. S chemií jsem na tom byl hůř.

Často se učí způsobem: „Opište si tyhle vzorečky pro XXX, zítra si na to dáme písemku.“ Ale výkladem praktických důsledků se často nikdo nezabývá. Myslím, že spoustu lidí, kteří mají s těmito předměty problémy, by stačilo „nakopnout“ aby pochopili něco co jim dělá potíže a dál už by se to rozjelo skoro samo.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.prosinec 13:29

Osobně si myslím, že (když vynecháme jistou lenost či slabší inteligenci) jde většinou o neschopnost představit si za konkrétním vzorečkem praktický význam. Matika a fyzika u mě bývali většinou v pohodě, právě jakmile jsem si dokázal představit skutečný význam toho, co jsme se učili. S chemií jsem na tom byl hůř.

Často se učí způsobem: „Opište si tyhle vzorečky pro XXX, zítra si na to dáme písemku.“ Ale výkladem praktických důsledků se často nikdo nezabývá. Myslím, že spoustu lidí, kteří mají s těmito předměty problémy, by stačilo „nakopnout“ aby pochopili něco co jim dělá potíže a dál už by se to rozjelo skoro samo.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.prosinec 16:33

Osobně si myslím, že (když vynecháme jistou lenost či slabší inteligenci) jde většinou o neschopnost představit si za konkrétním vzorečkem praktický význam. Matika a fyzika u mě bývaly většinou v pohodě, právě jakmile jsem si dokázal představit skutečný význam toho, co jsme se učili. S chemií jsem na tom byl hůř.

Často se učí způsobem: „Opište si tyhle vzorečky pro XXX, zítra si na to dáme písemku.“ Ale výkladem praktických důsledků se často nikdo nezabývá. Myslím, že spoustu lidí, kteří mají s těmito předměty problémy, by stačilo „nakopnout“ aby pochopili něco, co jim dělá potíže, a dál už by se to rozjelo skoro samo.