Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.březen 9:53

Bohužel bych ani neřekl.

  • básník by měl dobře ovládat svůj jazyk (pravopis – y/i /*„celí život“ – no fuj; patvary typu „kdyby jsi“ bijí do očí; interpunkce v háji – psát čárky před podřadicími spojkami typu že a před vedlejšími větami /typicky začínají tak, co…/ je naprostý základ)
  • pokulhávající rytmus, tzv. absolutní rýmy nebo naopak úplná absence rýmu (stejná koncovka rým nezaručí: půjdeš-neuvadneš-zestárneš… WTF?)
  • k obsahu – stokrát omleté, otřepané fráze, nic nového…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.březen 9:54

Bohužel bych ani neřekl.

  • básník by měl dobře ovládat svůj jazyk (pravopis – y/i /*„celí život“ – no fuj; patvary typu „kdyby jsi“ bijí do očí; interpunkce v háji – psát čárky před podřadicími spojkami typu že a před vedlejšími větami /typicky začínají „co“ či práv+ě podřadicí spojkou; taktéž čárky před „tak“…/ je naprostý základ)
  • pokulhávající rytmus, tzv. absolutní rýmy nebo naopak úplná absence rýmu (stejná koncovka rým nezaručí: půjdeš-neuvadneš-zestárneš… WTF?)
  • k obsahu – stokrát omleté, otřepané fráze, nic nového…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.březen 16:04

Bohužel bych ani neřekl.

  • básník by měl dobře ovládat svůj jazyk (pravopis – y/i /*„celí život“ – no fuj; patvary typu „kdyby jsi“ bijí do očí; interpunkce v háji – psát čárky před podřadicími spojkami typu že a před vedlejšími větami /typicky začínají „co“ či právě podřadicí spojkou; taktéž čárky před „tak“…/ je naprostý základ)
  • pokulhávající rytmus, tzv. absolutní rýmy nebo naopak úplná absence rýmu (stejná koncovka rým nezaručí: půjdeš-neuvadneš-zestárneš… WTF?)
  • k obsahu – stokrát omleté, otřepané fráze, nic nového…