Odpověděl/a – 2.duben 14:35
Ne. Má to být výhodné pro zákazníky (to by ovšem lidi nesměli být
úplní lempli). Mělo by to zjednodušit a urychlit průchod. Není to
těžké, zvládne to obsloužit X zákazníků vedle sebe, nemluvě i o
„klasických“ pokladnách, které taky zůstaly. Jen lidi za vším pořád
hledají nějaký problém.
Nikdy nejsou zavřené všechny pokladny a otevřené jen samooblužné,
alespoň jsem se s tím ani jendou nesetkal – vždycky je alespoň jedna
otevřená a lidi nejsou nuceni využívat těch samoobslužných, když
nechtějí. A před zavedením samooblužek to fungovalo stejně, totiž, byl
třeba večer, i tak tam bylo dsot lidí, ale otevřená byla jen jedna
pokladna. Teď bývá rozdíl v tom, že je tam ta jedna pokladna plus ty
samoobsolužné. Takže máš možnost na výběr, víc možností a může to
být rychlejší (pokud nejsi idiot).
Před nedvánem kdy jsem byl v ČR b Albertu a čekal u pokladny, tak se
zaměstnankyně, která má na starost samoobslužné pokladny zeptala, zda
platíme hotově, respektive, že kdo platí kartou, MŮŽE využít
samoosblužné pokladny. Řekla to normálně slušně, vstřícně, jen to
v podstatě oznámila (a navíc je to i její povinnost / náplň její
práce). Ale jedna ženská ve frontě si to hned vzala osobně a zaútočila.
„Co je Vám do toho?! Nebudu za Vás dělat Vaši práci… Pokaždé když tu
jdu, tak paní nic nedělá, jen se tady prochází. Ještě se bude ptát“ a
tak dále. A opakovaně celou dobu, co čekala si musela rýpnout a ventilovat
si nějaké svoje mindráky. Paní (zaměstnankyně) nakonec jen podotkla, že
je její povinnosti to oznamovat, a že lidi mají možnost využít
samoosblužné pokladny, pokud chtějí, načež ta agresivní kráva řekla
nějakou sra_ku ve smyslu, že „ona má zase právo normálně slušně
odpovídat“, prostě něajké úplná blbost, klasický český egosismus a
mentalita v prdeli. Kde se na člověka nedá ani promluvit ani podívat, aby
si to nevzal osobně, vztahovačně nebo z toho nedělal obří tragédii.
Plno lidí v Česku (a hodně na Západě) si vytvářejí problémy ze všeho,
respektive z ničeho. Za vším je problém, útok vůči nim (ať už ze
strany státu/vlády nebo třeba korporací a nwm čeho všeho), útok na
demokracii, jejich práva/svobody a všude nějaká konspirace… rozuměj
i v úplných banalitách jako i třeba u samoobslužných pokladen. Fakt
nechci být sprostý, ale opravdu… úplní cocoti s X psychickými problémy,
egoismem, nepřátelstvím a nevyzrálosti (u dospělých i důchodců –
nic nezvyklého). 😅
A to je v ČR na dením pořádku (tohle je jen obyčejný příklad), můžu
jít kamkoli po městě, každou chvíli nějaká hádka, oplzlosti, vulgární
a hlučné skupiny, bezďáci/žebráci – kde se každou chvíli někdo ptá
na drobné (na chlast). Úplně jiný svět, než když jsi třeba v Ománu
nebo jiných zemích. A to se tady nedávno někdo ptal, zda je ČR nejlepší
země na světě – pro běžný život a spokojenost občanů, kde je
společnost/mentalita pohodová. Tj. 😅 Nic proti němu, ale tipuju, že ani
nikdy nebyl v zahraničí.
Jiný se to zase ptal, zda jsou MLADÍ neschopní, což sice může být pravda,
ale kolik neschopných a problémových „starších“ lidí, vyloženě
starší generace, která si ani třeba neumí pípnoout pitomé zboží na
pokladně nebo vyplnit nějaké obyčejné lejstro. 😅
Samoosblužná pokladna z tebe nedělá zaměstnance. Jen se obsloužíš sám. Čehož MŮŽEŠ (ale taky nemusíš) využít a MŮŽE to být dobré – rychlé, samostatné, klidnější atd atd. Samoobsluha. Najdi si to: https://cs.wikipedia.org/wiki/Samoobsluha
BTW za mě je vidět, že lidi se toho třeba kolikrát jen bojí. Otevřené
dvě pokladny, u obou obří frontry, ale je tam 10 samoobslužných a jsou
skoro prázdné. Když jsem tam já a normálně si markuju zboží, tak
většina lidí, kteří čekají ve frontě hned u pokaldny vedle, tam na mě
čučí… předpokládám, že jsou asi zvědaví, jak se to dělá a že by to
asi chtěli zkusit. Anebo jsou třeba na_raní, že „předbíhám“ (protože
rozuměj, že oni tam čekají třeba i 10 minut ve frontě, ale já jdu
k prázdné samoobslužné pokladně, kde se během minuty až dvou sám
osbloužím a jdu pryč).
Většina zboží má kódy, prostě pípneš, ovoce/zelenina, pečivo se
úplně snadno vyhledá, zboží jako alkohol chce vždy potvrzení, ale to tam
hned odpípne paní, která pracuje na těch samoosblužných. Nevíš-li si
rady, jen tam ta paní, co tam pracuje a pomůže ti. Není to věda. Je to
dokonce jednodušší a většinou i lepší, než čekat u pokladny.
Odpověděl/a – 2.duben 14:44
Ne. Má to být výhodné pro zákazníky (to by ovšem lidi nesměli být
úplní lempli). Mělo by to zjednodušit a urychlit průchod. Není to
těžké, zvládne to obsloužit X zákazníků vedle sebe, nemluvě i o
„klasických“ pokladnách, které taky zůstaly. Jen lidi za vším pořád
hledají nějaký problém.
Nikdy nejsou zavřené všechny pokladny a otevřené jen samooblužné,
alespoň jsem se s tím ani jendou nesetkal – vždycky je alespoň jedna
otevřená a lidi nejsou nuceni využívat těch samoobslužných, když
nechtějí. A před zavedením samooblužek to fungovalo stejně, totiž, byl
třeba večer, i tak tam bylo dsot lidí, ale otevřená byla jen jedna
pokladna. Teď bývá rozdíl v tom, že je tam ta jedna pokladna plus ty
samoobsolužné. Takže máš možnost na výběr, víc možností a může to
být rychlejší (pokud nejsi idiot).
Před nedvánem kdy jsem byl v ČR b Albertu a čekal u pokladny, tak se
zaměstnankyně, která má na starost samoobslužné pokladny zeptala, zda
platíme hotově, respektive, že kdo platí kartou, MŮŽE využít
samoosblužné pokladny (v tom Albertu fungují jen na bezhotovostní
platby – jinde většinou mají obě varianty). Řekla to normálně
slušně, vstřícně, jen to vlastně oznámila (a navíc je to i její
povinnost / náplň práce). Ale jedna ženská ve frontě si to hned vzala
osobně a zaútočila. „Co je Vám do toho?! Nebudu za Vás dělat Vaši
práci… Pokaždé když tu jdu, tak paní nic nedělá, jen se tady
prochází. Ještě se bude ptát, jka platím nebo mě do něčeho nutit“ a
tak dále. A opakovaně celou dobu, co čekala si musela rýpnout a ventilovat
si nějaké svoje mindráky. Paní (zaměstnankyně) nakonec jen podotkla, že
je její povinnosti to oznamovat, a že lidi mají možnost využít
samoosblužné pokladny, pokud chtějí, načež ta agresivní kráva řekla
nějakou sra_ku ve smyslu, že „ona má zase právo normálně slušně
odpovídat“, prostě nějaká úplná blbost, ale co čekat – klasický
český egosismus a mentalita v prdeli. Kde se na člověka nedá ani promluvit
ani podívat, aby si to nevzal osobně, vztahovačně nebo z toho nedělal
obří tragédii a konflikt.
Plno lidí v Česku (a na Západě) si vytvářejí problémy ze všeho,
respektive z ničeho. Za vším je problém, útok vůči nim (ať už ze
strany státu/vlády nebo třeba korporací a nwm čeho všeho), útok na
demokracii, jejich práva/svobody a všude nějaká konspirace… rozuměj
i v úplných banalitách jako i třeba u samoobslužných pokladen. Fakt
nechci být sprostý, ale opravdu… úplní cocoti s X psychickými problémy,
egoismem, nepřátelstvím a nevyzrálosti (u dospělých i důchodců –
nic nezvyklého). 😅
A to je v ČR na denním pořádku (tohle je jen obyčejný příklad), můžu
jít kamkoli po městě, každou chvíli nějaká hádka, oplzlosti, vulgární
a hlučné skupiny, bezďáci/žebráci – kde se každou chvíli někdo ptá
na drobné (na chlast), na gigáro, na oheň. Úplně jiný svět, než když
jsi třeba v Ománu nebo jiných zemích. A to se tady nedávno někdo ptal,
zda je ČR nejlepší země na světě – pro běžný život a spokojenost
občanů, kde je společnost/mentalita (podle něj) pohodová. Tj. 😅 Nic
proti němu, ale tipuju, že ani nikdy nebyl v zahraničí.
Jiný se tu zase ptal, zda jsou MLADÍ neschopní, což sice může být
částečná pravda, ale kolik neschopných a problémových „starších“
lidí tam je, vyloženě starší generace, která si ani třeba neumí
pípnoout pitomé zboží na pokladně nebo vyplnit úplně obyčejné
lejstro. 😅
Samoosblužná pokladna z tebe nedělá zaměstnance. Jen se obsloužíš
sám (v čem tam vidíš problém?). Čehož MŮŽEŠ (ale taky nemusíš)
využít a MŮŽE to být dobré – rychlé, samostatné, klidnější atd
atd. Samoobsluha. Najdi si, co to představuje: https://cs.wikipedia.org/wiki/Samoobsluha
Obsloužíš se sám, případně s pomocí (která tam po ruce, pro asistenci
vždycky je).
BTW je vidět, že lidi se toho třeba kolikrát jen bojí. Otevřené dvě
pokladny, u obou obří fronty, ale je tam 10 samoobslužných a jsou skoro
prázdné. Když jsem tam já a normálně si markuju zboží, tak většina
lidí, kteří čekají ve frontě hned u pokladny vedle, tam na mě čučí…
předpokládám, že jsou asi zvědaví, jak se to dělá a že by to asi
chtěli zkusit (asi nikdy nezkusili a bojí se toho). Anebo jsou třeba
na_raní, že „předbíhám“ (protože rozuměj, že oni tam čekají třeba
i 10 minut ve frontě, ale já jdu k prázdné samoobslužné pokladně, kde
se během minuty až dvou sám osbloužím a jdu pryč).
Většina zboží má kódy, prostě pípneš, ovoce/zelenina, pečivo se
úplně snadno vyhledá, zboží jako alkohol chce vždy potvrzení, ale to tam
hned odpípne kartičkou paní, která pracuje na těch samoosblužných.
Nevíš-li si rady, jen tam ta paní, co tam pracuje a pomůže ti. Není to
věda. Je to dokonce jednodušší a většinou i lepší, než
u pokladny.
Odpověděl/a – 2.duben 16:07
Ne. Má to být výhodné pro zákazníky (to by ovšem lidi nesměli být
úplní lempli). Mělo by to zjednodušit a urychlit průchod. Není to
těžké, zvládne to obsloužit X zákazníků vedle sebe, nemluvě i o
„klasických“ pokladnách, které taky zůstaly. Jen lidi za vším pořád
hledají nějaký problém.
Nikdy nejsou zavřené všechny pokladny a otevřené jen samooblužné,
alespoň jsem se s tím ani jendou nesetkal – vždycky je alespoň jedna
otevřená a lidi nejsou nuceni využívat těch samoobslužných, když
nechtějí. A před zavedením samooblužek to fungovalo stejně, totiž, byl
třeba večer, i tak tam bylo dost lidí, ale otevřená byla jen jedna
pokladna. Teď bývá rozdíl v tom, že je tam ta jedna pokladna plus ty
samoobsolužné. Takže máš možnost na výběr, víc možností a může to
být rychlejší (pokud nejsi idiot).
Před nedvánem kdy jsem byl v ČR b Albertu a čekal u pokladny, tak se
zaměstnankyně, která má na starost samoobslužné pokladny, zeptala, zda
platíme hotově, respektive, že kdo platí kartou, MŮŽE využít
samoosblužné pokladny (v tom Albertu fungují jen na bezhotovostní
platby – jinde většinou mají obě varianty). Řekla to normálně
slušně, vstřícně, jen to vlastně oznámila (a navíc je to i její
povinnost / náplň práce). Ale jedna ženská ve frontě si to hned vzala
osobně a zaútočila. „Co je Vám do toho?! Nebudu za Vás dělat Vaši
práci… Pokaždé když tu jdu, tak paní nic nedělá, jen se tady
prochází. Ještě se bude ptát, jak platím, nebo mě do něčeho nutit“ a
tak dále. A opakovaně celou dobu, co čekala, si musela rýpnout a ventilovat
si nějaké svoje mindráky. Paní (zaměstnankyně) nakonec jen podotkla, že
je její povinnosti to oznamovat a že lidi mají možnost využít
samoosblužné pokladny, pokud chtějí, načež ta agresivní kráva řekla
nějakou sra_ku ve smyslu, že „ona má zase právo normálně slušně
odpovídat“, prostě nějaká úplná blbost, ale co čekat – klasický
český egosismus a mentalita v prdeli. Kde se na člověka nedá ani
promluvit, ani podívat, aby si to nevzal osobně, vztahovačně nebo z toho
nedělal obří tragédii a konflikt.
Plno lidí v Česku (a na Západě) si vytvářejí problémy ze všeho,
respektive z ničeho. Za vším je problém, útok vůči nim (ať už ze
strany státu/vlády nebo třeba korporací a nwm čeho všeho), útok na
demokracii, jejich práva/svobody a všude nějaká konspirace… rozuměj
i v úplných banalitách jako i třeba u samoobslužných pokladen. Fakt
nechci být sprostý, ale opravdu… úplní cocoti s X psychickými problémy,
egoismem, nepřátelstvím a nevyzrálosti (u dospělých i důchodců –
nic nezvyklého). 😅
A to je v ČR na denním pořádku (tohle je jen obyčejný příklad), můžu
jít kamkoli po městě, každou chvíli nějaká hádka, oplzlosti, vulgární
a hlučné skupiny, bezďáci/žebráci – kde se každou chvíli někdo ptá
na drobné (na chlast), na gigáro, na oheň. Úplně jiný svět, než když
jsi třeba v Ománu nebo jiných zemích. A to se tady nedávno někdo ptal,
zda je ČR nejlepší země na světě – pro běžný život a spokojenost
občanů, kde je společnost/mentalita (podle něj) pohodová. Tj. 😅 Nic
proti němu, ale tipuju, že ani nikdy nebyl v zahraničí.
Jiný se tu zase ptal, zda jsou MLADÍ neschopní, což sice může být
částečná pravda, ale kolik neschopných a problémových „starších“
lidí tam je, vyloženě starší generace, která si ani třeba neumí
pípnoout pitomé zboží na pokladně nebo vyplnit úplně obyčejné
lejstro. 😅
Samoosblužná pokladna z tebe nedělá zaměstnance. Jen se obsloužíš
sám (v čem tam vidíš problém?). Čehož MŮŽEŠ (ale taky nemusíš)
využít a MŮŽE to být dobré – rychlé, samostatné, klidnější atd
atd. Samoobsluha. Najdi si, co to představuje: https://cs.wikipedia.org/wiki/Samoobsluha
Obsloužíš se sám, případně s pomocí (která tam po ruce, pro asistenci
vždycky je).
BTW je vidět, že lidi se toho třeba kolikrát jen bojí. Otevřené dvě
pokladny, u obou obří fronty, ale je tam 10 samoobslužných a jsou skoro
prázdné. Když jsem tam já a normálně si markuju zboží, tak většina
lidí, kteří čekají ve frontě hned u pokladny vedle, tam na mě čučí…
předpokládám, že jsou asi zvědaví, jak se to dělá, a že by to asi
chtěli zkusit (asi nikdy nezkusili a bojí se toho). Anebo jsou třeba
na_raní, že „předbíhám“ (protože rozuměj, že oni tam čekají třeba
i 10 minut ve frontě, ale já jdu k prázdné samoobslužné pokladně, kde
se během minuty až dvou sám osbloužím a jdu pryč).
Většina zboží má kódy, prostě pípneš, ovoce/zelenina, pečivo se
úplně snadno vyhledá, zboží jako alkohol chce vždy potvrzení, ale to tam
hned odpípne kartičkou paní, která pracuje na těch samoosblužných.
Nevíš-li si rady, je tam ta paní, co tam pracuje a pomůže ti. Není to
věda. Je to dokonce jednodušší a většinou i lepší než u pokladny.