Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.listopad 1:34

Ne.
Je možné, že řada pedagogů, by nemohla vystudovat VŠ,
POKUD BY NEODMATUROVALI Z POVINNÉ MATEMATIKY 😉

Na SŠ, jsem trochu válčila s matematikou a byla jsem ráda, že
ve druhém ročníku skončila (vůbec mne nebavila).

To „logické, matematické myšlení“, se dostavilo později. Na úrovní gymnázia
a prvních semestrů VŠ.
Technické vzdělání bych nepřeceňovala.
Když byla dcera ve 4. ročníku gymnázia nemocná + (individuální studijní plán),
podařilo se mi vypracovat (pomoci spočítat, v časové nouzi) 2 slovní úlohy a příklady z geometrie, se kterými její otec „nehnul (ing. et ing., ze strojní a stavební fakulty, asi na to šel moc vědecky 😉.
Během ISP někteří kantoři dceru "pěkně solil“. Měla toho víc, než spolužáci ve škole
(asi, aby neusnula na vavřínech).
Stačilo mi k tomu „nastudovat“ ukázkové příklady v učebnici, nahlédnout do sbírky úloh.
Odvodila jsem a vypočítala.
NE, NEJSEM, PRO POVINNOU MATURITU Z MATEMATIKY.
Další příklad:
Spolužačka jedné z ratolestí, měla na gymnáziu 4 z matematiky (někteří kantoři neumí učit, vysvětlit). Dnes je jí 0 let. Vystudovala prezenčně MFF UK v Praze. Na gymnáziu by z matematiky neodmaturovala (stres, děs, špatná kantorka).

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.listopad 15:34

Ne.
Je možné, že řada pedagogů by nemohla vystudovat VŠ,
POKUD BY NEODMATUROVALI Z POVINNÉ MATEMATIKY 😉

Na SŠ jsem trochu válčila s matematikou a byla jsem ráda, že
ve druhém ročníku skončila (vůbec mne nebavila).

To „logické, matematické myšlení“ se dostavilo později. Na úrovní gymnázia
a prvních semestrů VŠ.
Technické vzdělání bych nepřeceňovala.
Když byla dcera ve 4. ročníku gymnázia nemocná + (individuální studijní plán),
podařilo se mi vypracovat (pomoci spočítat, v časové nouzi) 2 slovní úlohy a příklady z geometrie, se kterými její otec „nehnul“ (ing. et ing., ze strojní a stavební fakulty, asi na to šel moc vědecky 😉.
Během ISP někteří kantoři dceru „pěkně solili“. Měla toho víc než spolužáci ve škole
(asi, aby neusnula na vavřínech).
Stačilo mi k tomu „nastudovat“ ukázkové příklady v učebnici, nahlédnout do sbírky úloh.
Odvodila jsem a vypočítala.
NE, NEJSEM, PRO POVINNOU MATURITU Z MATEMATIKY.
Další příklad:
Spolužačka jedné z ratolestí měla na gymnáziu 4 z matematiky (někteří kantoři neumí učit, vysvětlit). Dnes je jí 0 let. Vystudovala prezenčně MFF UK v Praze. Na gymnáziu by z matematiky neodmaturovala (stres, děs, špatná kantorka).