Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 12:44

Já si to určitě nemyslím. I když je třeba se zamyslet se nad systém školství , učebními osnovami a vztahem učitelů k žákům.
Co byste děšlala, opoikud byste nechodila do školy?

Co řekl Jan Amos Komenský? https://www.da­tabazeknih.cz/ci­taty/jan-amos-komensky-177
„Má-li se člověk stát člověkem, musí se vzdělat. “ „Majetek jistou starostí, hodnosti prázdným dýmem, rozkoše sladkým jedem, osidly našeho zla. Dokud to lidé nechápou, honí se za stíny bez věcí, a rozplývají se oddáni svým nicotnostem sami v nic."

Dítě se přece neustáole vyvíjí, Přečtěte si názor odborníka – existují 4 o Tedys bodb í vývoje myšlení.

Vývoj od 12 let = období 2. stupně ZŠ
Oproti předchozím etapám vývoje dochází k zásadní změně – zatímco doposud bylo dítě při myšlení závislé na konkrétní realitě, ve stadiu formálních operací se z této závislosti začíná uvolňovat – z dítěte je nyní dospívající, který je schopný uvažovat hypoteticky a abstraktně. abstraktněabstrak­tně. Jeho myšlení je hypoteticko-deduktivní a dokáže pracovat s daleko větším množstvím informací. Díky tomu jsou dospívající schopni připouštět různé možnosti, uvažují systematičtěji a dovedou experimentovat s vlastními úvahami.

Proto je schopné naučit se zásady pravopisu, stylizaci atd. a okládat lépe slovní zásobu. Důležit á je i motivace učitele, naoř,. k četbě, rozvoji logického myšlen tnejen í v matematice. ˇ%Zákm rozzvíjí svou inteligenci, protože ta mu není daná, ale vyvíjí se ve vztahu i s okolním prostředím. Učí se žít v kolektivuz,

Opravila jsem vaši otázku, která svědčí o tom, že potřebujete stále víc se učit, abyste se naučila český pravopis,

jiný lidé, než já, co si myslí, …… jiný – nespisový výraz pro mluvený projev
lidé než já .- čárka nepatří
lidé, co si myslí – co nespisovný výraz určený pro neživotný objek a mluvený projev, , nikoliv člověka –věcná chyba

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 12:49

Já si to určitě nemyslím. I když je třeba se zamyslet se nad systém školství , učebními osnovami a vztahem učitelů k žákům.
Co byste dělala, poiud byste nechodila do školy?

Co řekl Jan Amos Komenský? https://www.da­tabazeknih.cz/ci­taty/jan-amos-komensky-177
„Má-li se člověk stát člověkem, musí se vzdělat. “ „Majetek jistou starostí, hodnosti prázdným dýmem, rozkoše sladkým jedem, osidly našeho zla. Dokud to lidé nechápou, honí se za stíny bez věcí, a rozplývají se oddáni svým nicotnostem sami v nic."

Dítě se přece neustále vyvíjí, Přečtěte si názor odborníka – existují 4 etapy rozvoj emyšlen, tedy Tedysi rozvoje myšlení.

Vývoj od 12 let = období 2. stupně ZŠ
Oproti předchozím etapám vývoje dochází k zásadní změně – zatímco doposud bylo dítě při myšlení závislé na konkrétní realitě, ve stadiu formálních operací se z této závislosti začíná uvolňovat – z dítěte je nyní dospívající, který je schopný uvažovat hypoteticky a abstraktně. abstraktně abstraktně. Jeho myšlení je hypoteticko-deduktivní a dokáže pracovat s daleko větším množstvím informací. Díky tomu jsou dospívající schopni připouštět různé možnosti, uvažují systematičtěji a dovedou experimentovat s vlastními úvahami.

Proto je schopné naučit se lépe zásady pravopisu, stylizaci atd. a ovládat lépe slovní zásobu. Důležitá je i motivace učitele, např,. k četbě, rozvoji logického myšlení nejen í v matematice. Člověk stále rozzvíjí svou inteligenci, protože tta se vyvíjí se ve vztahu i s okolním prostředím. Učí se žít v kolektivu.,

Opravila jsem vaši otázku, která svědčí o tom, že potřebujete stále víc se učit, abyste se naučila český pravopis,

jiný lidé, než já, co si myslí, …… jiný – nespisovný výraz určený pro mluvený projev
lidé než já – čárka nepatří
lidé, co si myslí – co nespisovná spojka určená pro neživotný objekt a mluvený projev, , nikoliv pro člověka (tvar lidé) –věcná chyba

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 13:14

Já si to určitě nemyslím. I když je třeba se zamyslet se nad systémem školství , učebními osnovami a vztahem učitelů k žákům i naopak.
Co byste dělala, poiud byste nechodila do školy?

Co řekl Jan Amos Komenský? https://www.da­tabazeknih.cz/ci­taty/jan-amos-komensky-177
„Má-li se člověk stát člověkem, musí se vzdělat. “ „Majetek jistou starostí, hodnosti prázdným dýmem, rozkoše sladkým jedem, osidly našeho zla. Dokud to lidé nechápou, honí se za stíny bez věcí, a rozplývají se oddáni svým nicotnostem sami v nic."

Dítě se přece neustále vyvíjí, Přečtěte si názor odborníka – existují 4 etapy rozvoj emyšlen, tedy Tedysi rozvoje myšlení.

Vývoj od 12 let = období 2. stupně ZŠ
Oproti předchozím etapám vývoje dochází k zásadní změně – zatímco doposud bylo dítě při myšlení závislé na konkrétní realitě, ve stadiu formálních operací se z této závislosti začíná uvolňovat – z dítěte je nyní dospívající, který je schopný uvažovat hypoteticky a abstraktně. abstraktně abstraktně. Jeho myšlení je hypoteticko-deduktivní a dokáže pracovat s daleko větším množstvím informací. Díky tomu jsou dospívající schopni připouštět různé možnosti, uvažují systematičtěji a dovedou experimentovat s vlastními úvahami.

Proto je schopné naučit se lépe zásady pravopisu, stylizaci atd. a ovládat lépe slovní zásobu. Důležitá je i motivace učitele, např,. k četbě, rozvoji logického myšlení nejen í v matematice. Člověk stále rozvíjí svou inteligenci, protože ta se vyvíjí s ve vztahu i s okolním prostředím. Učí se žít v kolektivu.,

Opravila jsem vaši otázku, která svědčí o tom, že potřebujete stále víc se učit, abyste se naučila český pravopis,

jiný lidé, než já, co si myslí, …… jiný –í – nespisovný výraz určený pro mluvený projev – patří jiní = ti lidé
lidé než já – čárka nepatří – než já než já nenáí vštas
lidé, co si myslí – co nespisovná spojka určená pro neživotný objekt a mluvený projev, , nikoliv pro člověka (tvar lidé) –věcná chyba

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 15:21

Já si to určitě nemyslím. I když je třeba se zamyslet se nad systémem školství, učebními osnovami a vztahem učitelů k žákům i naopak.
Co byste dělal, pokud byste nechodil do školy?

Co řekl Jan Amos Komenský? https://www.da­tabazeknih.cz/ci­taty/jan-amos-komensky-177
„Má-li se člověk stát člověkem, musí se vzdělat.“ „Majetek jistou starostí, hodnosti prázdným dýmem, rozkoše sladkým jedem, osidly našeho zla. Dokud to lidé nechápou, honí se za stíny bez věcí, a rozplývají se oddáni svým nicotnostem sami v nic."

Dítě se přece neustále vyvíjí. Přečtěte si názor odborníka – existují 4 etapy rozvoje myšlení, tedy Tedysi rozvoje myšlení.

Vývoj od 12 let = období 2. stupně ZŠ
Oproti předchozím etapám vývoje dochází k zásadní změně – zatímco doposud bylo dítě při myšlení závislé na konkrétní realitě, ve stadiu formálních operací se z této závislosti začíná uvolňovat – z dítěte je nyní dospívající, který je schopný uvažovat hypoteticky a abstraktně. abstraktně abstraktně. Jeho myšlení je hypoteticko-deduktivní a dokáže pracovat s daleko větším množstvím informací. Díky tomu jsou dospívající schopni připouštět různé možnosti, uvažují systematičtěji a dovedou experimentovat s vlastními úvahami.

Proto je schopné naučit se lépe zásady pravopisu, stylizaci atd. a ovládat lépe slovní zásobu. Důležitá je i motivace učitele, např. k četbě, rozvoji logického myšlení nejen v matematice. Člověk stále rozvíjí svou inteligenci, protože ta se vyvíjí s ve vztahu i s okolním prostředím. Učí se žít v kolektivu.

Opravila jsem vaši otázku, která svědčí o tom, že potřebujete stále víc se učit, abyste se naučil český pravopis.

jiný lidé, než já, co si myslí, …… jiný –í – nespisovný výraz určený pro mluvený projev – patří jiní = ti lidé
lidé než já – čárka nepatří – než já než já není vštas
lidé, co si myslí – co nespisovná spojka určená pro neživotný objekt a mluvený projev, nikoliv pro člověka (tvar lidé) –věcná chyba