Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.srpen 15:02

No, humánní by to bylo určitě, protože silně pochybuju, že by na výrobu modelu Lageru bylo potřeba nějaké embryo, nebo pokusy na zvířatech nebo něco podobného. Pravděpodobně se, tedy, ptáš, bylo-li by to ethické.

Samo o sobě na modelu Lageru, stejně jako na modelu guillotiny nebo šibenice, nic neethického není, je to historická záležitost. Jiná stránka věci ale je, k čemu by to bylo dobré.

Pokud by to potřebovaly školy, tak to bude prodávat SEVT, s ohledem na tu skutečnost, že to SEVT neprodává, tak to školy, asi, nepotřebují. Ona školní historiografie stejně nevěnuje období WWII takovou pozornost, aby, Ausgerechnet, na toto období potřebovali speciální model Lageru. To by tam museli mít, v té škole, model Bastily, nebo právě třeba tu guillotinu či šibenici. Takže se to prostě nedělá.

Kdo jiný by si to koupil? Koupil bys to dětem domů, „na hraní“? Asi nekoupil. Sběratel modelů baráků? Ten si to postaví, nepotřebuje na to komerční Hebel. Nevím, netvrdím, že by se to, v nějakém množství, neprodávalo, lidé kupují jiné koniny, akorát se obávám, že neethický by byl právě ten prodej právě těm zákazníkům, kteří by o to měli zájem, tedy, většině z nich, výjimky jsou ve všem, vždy.

Přijde mi to jako úplná kravina, nic ve zlém. 🙂

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.srpen 21:53

No, humánní by to bylo určitě, protože silně pochybuju, že by na výrobu modelu Lageru bylo potřeba nějaké embryo nebo pokusy na zvířatech nebo něco podobného. Pravděpodobně se tedy ptáš, bylo-li by to ethické.

Samo o sobě na modelu Lageru, stejně jako na modelu guillotiny nebo šibenice, nic neethického není, je to historická záležitost. Jiná stránka věci ale je, k čemu by to bylo dobré.

Pokud by to potřebovaly školy, tak to bude prodávat SEVT, s ohledem na tu skutečnost, že to SEVT neprodává, tak to školy asi nepotřebují. Ona školní historiografie stejně nevěnuje období WWII takovou pozornost, aby ausgerechnet na toto období potřebovali speciální model lageru. To by tam museli mít v té škole model Bastily nebo právě třeba tu guillotinu či šibenici. Takže se to prostě nedělá.

Kdo jiný by si to koupil? Koupil bys to dětem domů „na hraní“? Asi nekoupil. Sběratel modelů baráků? Ten si to postaví, nepotřebuje na to komerční hebel. Nevím, netvrdím, že by se to v nějakém množství neprodávalo, lidé kupují jiné koniny, akorát se obávám, že neethický by byl právě ten prodej právě těm zákazníkům, kteří by o to měli zájem, tedy, většině z nich, výjimky jsou ve všem, vždy.

Přijde mi to jako úplná kravina, nic ve zlém. 🙂

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.srpen 22:55

No, humánní by to bylo určitě, protože silně pochybuju, že by na výrobu modelu Lageru bylo potřeba nějaké embryo nebo pokusy na zvířatech nebo něco podobného. Pravděpodobně se tedy ptáš, bylo-li by to ethické.

Samo o sobě na modelu Lageru, stejně jako na modelu guillotiny nebo šibenice, nic neethického není, je to historická záležitost. Jiná stránka věci ale je, k čemu by to bylo dobré.

Pokud by to potřebovaly školy, tak to bude prodávat SEVT, s ohledem na tu skutečnost, že to SEVT neprodává, tak to školy asi nepotřebují. Ona školní historiografie stejně nevěnuje období WWII takovou pozornost, aby Ausgerechnet na toto období potřebovali speciální model Lageru. To by tam museli mít v té škole model Bastily nebo právě třeba tu guillotinu či šibenici. Takže se to prostě nedělá.

Kdo jiný by si to koupil? Koupil bys to dětem domů „na hraní“? Asi nekoupil. Sběratel modelů baráků? Ten si to postaví, nepotřebuje na to komerční Hebel. Nevím, netvrdím, že by se to v nějakém množství neprodávalo, lidé kupují jiné koniny, akorát se obávám, že neethický by byl právě ten prodej právě těm zákazníkům, kteří by o to měli zájem, tedy, většině z nich, výjimky jsou ve všem, vždy.

Přijde mi to jako úplná kravina, nic ve zlém. 🙂