Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.leden 12:16

Nejde o to, že „vidíš dál“ – na to máš DÁLKOVÉ světlomety, když si potřebuješ přisvítit. Zásadní je u potkávaček NEOSLNIT protijedoucí řidiče, víš? Proto se světlomety seřizují.

No je v tom ZATRACENĚ VELKÝ ROZDÍL. Miluji když potkám naložené staré Fávo nebo Filcku (zvláště kombíky!), nejlépe když je mokro a díky zatížení na zadek mi šajní do xichtu tak, že nevidím ani Ň! (když jsem byl mladší, nebylo to tak hrozné)

Faktem je, že jejich regulace světlometů byla na 2 věci. Jednak naklápění světlometů se muselo obstarávat ručně, druhak ten mechanicko-hydraulický krám byl imrvére nefunkční (vydržel tak max. 3 roky). Elektrické ovládání naklopení světlometů (pozdější) je mnohem lepší/spolehlivější a když si to na starost vezme řídící jednotka (u moderních aut), tak je to v pohodě. :)

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.leden 17:51

Nejde o to, že „vidíš dál“ – na to máš DÁLKOVÉ světlomety, když si potřebuješ přisvítit. Zásadní je u potkávaček NEOSLNIT protijedoucí řidiče, víš? Proto se světlomety seřizují.

Tak jinak > DODATEK!

https://www.ok­help.cz/images/dum-zahrada/tlumena-svetla-serizeni-obrys-na-kontrolni-stene.jpg

No je v tom ZATRACENĚ VELKÝ ROZDÍL. Miluji když potkám naložené staré Fávo nebo Filcku (zvláště kombíky!), nejlépe když je mokro a díky zatížení na zadek mi šajní do xichtu tak, že nevidím ani Ň! (když jsem byl mladší, nebylo to tak hrozné)

Faktem je, že jejich regulace světlometů byla na 2 věci. Jednak naklápění světlometů se muselo obstarávat ručně, druhak ten mechanicko-hydraulický krám byl imrvére nefunkční (vydržel tak max. 3 roky). Elektrické ovládání naklopení světlometů (pozdější) je mnohem lepší/spolehlivější a když si to na starost vezme řídící jednotka (u moderních aut), tak je to v pohodě. :)