Avatar uživatele
Registrovaný

Jak vytvořit adresář v EXCELU?

Dobrý den,
potřeboval bych poradit, jak vytvořit adresář v EXCELU, jedná se mi o to, že když dám například do buňky A1 do rozevírací nabídky seznam firem, automaticky se mi doplní do A2 např. Ulice, do A3 PSČ a město, atd. Ocením každou radu, jak postupovat.
Děkuji

Doplňuji:
Na druhém listu si udělám tabulku-sloupce název firmy, Ulice, PSČ a město, atd.
Když v buňce A1 vytvořím rozevírací seznam s údaji z tabulky (v tomto případě sloupec s hodnotami název firmy) doplní se do buněk A2-A4 údaje z tabulky (ulice,.....)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Já bych to řešil VBA skriptem neboli makrem. Pošli data, ti to naprogramuju.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Proč v Excelu? Přesně na tohle je určen Acces, který je také součástí Office.


Avatar uživatele
Zlatý

..."automaticky se mi doplní"...
Co se ti automaticky doplní a ODKUD??
;-)


Avatar uživatele
Zlatý

MS Acces.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Počítače a internet

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Počítače a internet

Zlatý Bedy 1525
Zlatý Michal Kole 1198
Zlatý mosoj 1028
Zlatý Hlada 948
Zlatý ge0rge 894
Zlatý www 829
Zlatý led 820
Zlatý badisko 818
Zlatý gecco 795
Zlatý arygnoc 674

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.