Avatar uživatele
Venda123

Co dělat, když na mě pes vrčí a chce mě kousnout?

Ahoj , mám 9 měsíčního křížence Shiba inu . Pes je téměř bez problémový až na dvě věci . Nesnáší, když si k nám lehne do postele a dá někdo k němu nohu . Dnes po mně navíc vyjel po té, co jsem ho pohladila ,když spal . Jak ho to mám odnaucit ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? HaNaH2323 před 2092 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Odpoveď byla označena jako užitečná

Na to je několik způsobů. Nejsem sice odborník ale se psi mám bohaté zkušenosti. Hlavní je být nad psem dominantní a ukázat tu kdo doma velí. Pes musí respektovat každého člena rodiny a neměl by být agresivní ani na návštěvy. Jelikož je to ještě takové přerostlé štěně, máte velkou výhodu. Stačí několikrát důrazně zvýšit hlas, a pokud by kousl musí následovat tělesný trest, ale přiměřený. Plácněte jej třeba novinama. Tělesné tresty užívejte ale zřídka aby se vás pes nebál a taky hlavně ne silně. Hlavní je aby to cítil ale ne aby ho to příliš bolelo. Pokud v posteli pes vrčí když k němu dáte nohu, prostě ho z postele vyhodte. Aby si uvědomil, že místo na spaní je vaše a může být i jeho pokud se přizpůsobí. Taky bych doporučil navštívit i nějaký cvičák, kde by vám mohli více poradit. Shiba inu jsou velmi věrní psi, většinou upjatí pouze na jednoho člena rodiny. Proto by ho měl cvičit hlavně člověk, kterého nejvíce respektuje. Zkuste ho brát i více na procházky a na vodítko, a hlavně ho nenechte vás vést. Pes je zřejmě hodně dominantní, tak musíte být vy taky. To pes následuje vás a ne vy jeho a on to musí vědět. Zkuste se taky někdy podívat na pár epizod od Cesara Millana, této problematice se tam věnuje neustále a třeba byste mohla něco pochytit. Ještě bych chtěl dodat, že nejdůležitější je socializace psa. Brát často mezi lidi i jiné psy. Pokud taková rasa není dostatečně socializována, bývá v dospělosti agresivní a problematická.

Upravil/a: anonym

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Venda123 Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
zvonisek

Nehlad ho, když spí. Normálně se lekl. Ty bys se nelekla, kdyby na tebe někdo sáhnul a ty jsi spala?
Také na něj nesahej, když žere, mohl by si myslet, že mu to chceš sebrat.

Pokud by Kousal přes den, tak je to problém.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Malvína

Vám by se líbilo, kdyby Vás někdo budil ze spánku? Pejsek se lekl. Udělat to někdo mně, tak ho i rafnu 🙂
Co se týká postele, zkusila bych ho naučit na svůj pelíšek. Hlavně jej nedrážděte. Shiba Inu je plemeno poměrně agresivní. Nemuselo by se Vám to vyplatit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
cochee

Já bych mu dal, lehat „k nám do postele.“ Ani by nestačil zavrčet a letěl by. Nejdřív ke stropu, od něho by se odrazil k podlaze.

před 2092 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

No tak tohle je trochu brutální řešení problému, které hraničí až s týráním zvířat. Samozřejmě, když nechcete aby u vás v posteli ležel váš pes tak vás do toho nikdo nenutí, ale představte si že někdo má třeba svého psa rád a tak mu u sebe spát povolí.Pes je člen rodiny at spí venku nebo ve vnitř. Pes není otrok a mlátit ho za to, že si dovolil vlézt na postel může vážně jen tyranský pitomec. Jako by prostě nestačilo na psa zavolat „hybaj dolů“. Běžte si rovnou podat ruku s tím chlapem, který vyhodil štěně z okna dolů.

před 2091 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek