Avatar uživatele
Drap

V jaké situaci jste si opravdu uvědomili, jak moc je vlastně zdraví důležité ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? annas, PathFinder, briketka10, anonym, anonym, anonym před 4343 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Bylo mi půl roku špatně a potom jsem zkolabovala v čekárně u zubařky. Nakonec se ukázalo, že za tím „stojí“ borelioza. Ten pocit bezmoci, neschopnost ovládat svoje tělo, svaly…to bylo něco neuvěřitelného a hrůzného. Pocit, kdy se zdravotní stav zlepšoval tak pomalu, že jsem pochybovala, že se z toho vůbec dostanu, nebo že mi zůstanou následky. Je to skoro 4 roky, ale ten pocit nezapomenu.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
briketka10

když jsem se lékařky zeptala, jestli budu žít, tak tehdy, bylo mi 34 a můj taťka byl vážně nemocný ležel v nemocnici, půl roku nato zemřel bylo mu necelých 54..
Doplňuji:
můj onkolog mi minulý týden řekl, že můžu být ráda vydržela jste 12 let, tak snad ještě dalších 12 vydržím, byla bych moc šťastná fakt !!

Upravil/a: briketka10

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
zuzka.67

Asi po porodu, když mi zjistili rakovinu. . .

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit

Avatar uživatele
pizlicka

kdyz mi jako kurakovi zjistili sarkoidozu plic.za dva roky,jsem dostala sarkoidozu druheho stupne.spocitala jsem si,ze timto tempem vracejici se nemo,me do10let zabije.prestala jsem kourit,a sarkoidoza po roce zmizela,jako by nikdy nebyla.ja dnes dekuji za tuto lekci.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Zdravotnictví se zdaleka vyhýbám protože nechci znát pravdu o svém zdravotním stavu. A zatím dobrý.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
arygnoc

tak to ma ešte iba čaká.
zatiaľ iba konštatujem, že je všetko ako má byť.
A Kleopatra prikyvuje.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Barinka