Avatar uživatele
Drap

V jaké situaci jste si opravdu uvědomili, jak moc je vlastně zdraví důležité ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? annas, PathFinder, briketka10, anonym, anonym, anonym před 4343 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Bylo mi půl roku špatně a potom jsem zkolabovala v čekárně u zubařky. Nakonec se ukázalo, že za tím „stojí“ borelioza. Ten pocit bezmoci, neschopnost ovládat svoje tělo, svaly…to bylo něco neuvěřitelného a hrůzného. Pocit, kdy se zdravotní stav zlepšoval tak pomalu, že jsem pochybovala, že se z toho vůbec dostanu, nebo že mi zůstanou následky. Je to skoro 4 roky, ale ten pocit nezapomenu.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
briketka10

když jsem se lékařky zeptala, jestli budu žít, tak tehdy, bylo mi 34 a můj taťka byl vážně nemocný ležel v nemocnici, půl roku nato zemřel bylo mu necelých 54..
Doplňuji:
můj onkolog mi minulý týden řekl, že můžu být ráda vydržela jste 12 let, tak snad ještě dalších 12 vydržím, byla bych moc šťastná fakt !!

Upravil/a: briketka10

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
zuzka.67

Asi po porodu, když mi zjistili rakovinu. . .

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit

Avatar uživatele
pizlicka

kdyz mi jako kurakovi zjistili sarkoidozu plic.za dva roky,jsem dostala sarkoidozu druheho stupne.spocitala jsem si,ze timto tempem vracejici se nemo,me do10let zabije.prestala jsem kourit,a sarkoidoza po roce zmizela,jako by nikdy nebyla.ja dnes dekuji za tuto lekci.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Zdravotnictví se zdaleka vyhýbám protože nechci znát pravdu o svém zdravotním stavu. A zatím dobrý.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
arygnoc

tak to ma ešte iba čaká.
zatiaľ iba konštatujem, že je všetko ako má byť.
A Kleopatra prikyvuje.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Barinka

Když třeba spadnete tak vám začne strašně tlouct srdce a jste rádi že se vám nestalo nic vážnějšího než např. odřené koleno. Ale když máte autonehodu jste rádi že jste vůbec přežili (někdy). Zdraví je to nejdůležitější. To mi věřte.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Damiana

Když je člověk „neotřesitelně“ zdravý, stačí zakašlání, bolest hlavy, říznutí se o papír – zkrátka něco, co ho najednou omezuje. Obvykle to nesnese a dělá i v okolí s „bebíčkem“ dusno. Mám takovou zkušenost, že čím má člověk vážnější nemoc, je jakoby silnější a dovede se s ní víc poprat. Samozřejmě jak kdo.
Pár přátel mi zemřelo „zničehonic“, byli mladí a najednou byli pryč. Objevila se zákeřná nemoc, tragická nehoda, psychický problém. To docela vyděsí. Zdraví si vážím, je pro mne to nejdůležitější. Zbytečně nic nepokouším.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
pusinka50

  1. Po redukční plastice prsou, kterou jsem podstoupila pro velké bolesti zad, se mi jizvy otevřely a vypadalo to, že mi prso zasáhla nekróza. 3 měsíce jsem léčila tu díru a modlila se, abych o prso nepřišla.
  2. Při velmi těžkém zánětu tlustého střeva, když mi doktoři řekli, že to bude Crohnova nemoc (která se nakonec nepotvrdila) a když jsem viděla video koloskopie, jsem nechápala, jak jsem téměř úplnou neprůchodnost střev mohla přežít.
  3. Při tromboze, kdy 24 hod napojená na Heparin, jsem přemýšlela o tom malém cucíčku, který by se mohl uvolnit a ......

Od těch dob si zakazuji všechny fyzické nemoci a v tomto směru myslím pozitivně a musím to zaklepat na zuby, zatím nic hrozného mě nepotkalo.....klepu na zuby:-)
Doplňuji:
A co ty Drape, kdy jsi si to uvědomil ty?

Upravil/a: pusinka50

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Robert_PM

Tak typicky si význam zdraví uvědomí při jeho ztrátě – stačí si blbě zlomit nohu. A to, jak je duševní zdraví důležité, si uvědomuji zde, když čtu příspěvky našeho duševně nemocného nemytého „kolegy“ z Rakovníka…

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

Kdyz mi pred 2 lety onemocneli skoro ve stejne dobe moje kamaradka a kamarad na rakovinu. A ja je vozila pak obcas na chemoterapie a ozarovani a omlouvala jsem se jim, protoze oba dodavali silu me , ne ja jim. Ja jsem v tehle vecech nejaky slaboch. ☹ Oni to poznaji tak, ze prestanu vtipkovat. Naopak : Kamarad videl pohrebak a rekl, at zastavim, ze jedou uz pro nej , ale ze on ma jeste 3 chemo pred sebou, tak ze jim to musi rict . ! 🙂
Ted vypada u kamaradky vse dobre ( vzali ji ale obe prsa ) .. , u kamarada se nador na mozku zastavil. Znamena to, ze nezmizel , ale ani neroste. Ma na vyber. Bud " jit dal " s operaci a narusi se recove centrum, ztrati rec , ale ani tehdy nador nevyoperuji cely , uz je moc velky – a i by slo pri samotne operaci o preziti .. , nebo nechat vse tak jak je. Je smireny a ceka. Je mu 50 let.
Holt i to zdravi si musime zaslouzit . -iv-

před 4343 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
briketka10

no mě tam taky zůstal, jen mě ozařovali operovat nešlo, že bych ochrnula, nemluvila jsem nic, nechodila, nečtu od tý doby, nemaluju a to sem studovala Grafárnu v Praze a to mě štve nejvíc teď nezavadím o pořádnou práci s důchodem je to na prdlačku :((
jen mě baví hudba a filmy nespočítám bez kalkule ani ň..

před 4343 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Briketko, vy me davate , teda !! -iv-

před 4343 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
briketka10

ale já si nestěžuju jen to oznamuju jsem veselá kopa :)) :)) :)) néé..

před 4343 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

To jo. Je to presne , jak jsem psala. V takovych situacich mam v kalhotech. Jsem uplne ten nejhorsi ucebnicovy priklad , jak se nechovat k pacientum ! 🙂
Ja sednu k luzku , zacnu brecet a nemocny po 6 chemo me uklidnuje , ze to bude dobry !! 🙂
Me ale moji kamaradi dobre znaji , jsem to proste ja , neumim se pretvarovat ani kdyz bych mela, tak to u me proto nejak toleruji. 🙂 -iv-

před 4342 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
briketka10

no mě se nikdo radši na nic neptal jen mlčel a byl jakoby mó hodnej a tichej nedalo se to vydržet !!
pak, když to bylo lepší, tak jsme chodily s kámoškama na kafe a to mě držely kabelku a platily za mě, navštěvovaly mě doma to bylo žůžo.., ale taky někdy bulely.., když mi vypadly všechny moje dlouhý krásný vlasy a musela nosit šátek v horkým létě a hodně hodně zhubla, byla sem jak tyčinka..:(

před 4342 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek