Avatar uživatele
anonym

Rada nad zlato ?!Nissan Micra K12 !

Zdravím všechny znalé problémů Micry K12.

Popis problému: V průběhu jízdy se rozsvítila oranžová kontrolka na palubní desce, pocítil jsem, že motor ztratil výkon, nereagoval na sešlápnutý plyn! Otáčky motoru se samočinně pohybovaly od 500 do 2000 i při plně sešlápnutém pedálu. Po vypnutí a chvilkového čekání jsem opět nastartoval a motor běžel normálně i s rozsvícenou kontrolkou. Při diagnostice v servisu mi bylo řečeno, že se jedná o závadu škrtící klapky.Ta byla vyměněna, chybové kódy vymazány a motor běžel tak jak má. Ale po ujetí cca 50 – ti km se výše uvedená závada objevila opět Co je, prosím vás příčinou této závady ? Poradíte mi? Jsem už s toho zoufalý, zvlášť, když auto dennodenně potřebuji!
Doplňuji:
Auto jede (zatím) !!! Jen jsem mimo tu odpojenou baterku, docvakal všechny možné kontakty.

Zajímavá 0 před 3852 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Může to být špatná funkce krokového motorku.

Zkus na chvilku odpojit baterku a znovu připojit. Řídící jednotka by se měla zresetovat.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Jirka1234

Dobrý den, chci se zeptat zda se podařilo závadu odstranit? Nyní se přesně to co píšete děje a nevím si rady.. Předem děkuji za odpověď

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

Mosoji, zkusím, měl jsem to v plánu. O té baterce jsem už někde četl. Dík

před 3853 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
mosoj

Já jsem to takhle dělal u Daewoo léta. Nikdo na nic nepřišel a teď na stará kolena to přestalo dělat ! Používám ho jako druhé auto v zimě !!a jezdí bez problémů (230 000 km).
Nejhorší bylo že v servise dělali to samé a platil jsem za odpojení a připojení baterie 1500 Kč !! Nakonec mně to přijímací technik prozradil !!

před 3853 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
mosoj

Asi už mu to bylo blbý !!

před 3853 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
mosoj

Nicméně je to jenom typ, nikoliv jistota !

před 3853 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Jo, a četl jsem, že je vhodné motor zahřát na provozní teplotu a posléze aku odpojit. No, už jsem to udělal a uvidím zítra ráno. Dám vědět, ju ?

před 3853 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
mosoj

Tak ono na tom moc nezáleží, ale spíš naopak.
Odpojit, po chvilce zapojit. Nastartovat a nechat motor v klidu zahřát na provozní teplotu. Řídící jednotka se tak znovu učí „jezdit“. Když to ale neuděláš ani to nepoznáš. Jednotka si nové hodnoty stejně načte. Liší se to ale značka od značky. Vyšší kategorie aut ani nedovolují odpojení baterky a musí se do servisu, jinak auto nenastartuješ. To jsou jednotky které hlídají i napětí na baterce.

před 3853 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Tak nic z toho. Baterka byla vypnuta 6 hodin, kontrolka svítí a závada je stále! ☹

před 3853 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
mosoj

Uvidíš jestli se to ještě jednou objeví. Pak si to můžeš zopakovat.

před 3852 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Tou vypojenou baterkou se mi (snad i něco jiného) vynuloval denní počítadlo KM .

před 3852 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek