Avatar uživatele
kamila44444

Posilování rukou

Jakým cvikem se nejlépe a nejrychleji posilují paže(ruce)? Vytvarovaly by se mi už i tak za měsíc? Díky

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3803 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Vytvarovaly, nebo posílily? Na posilování rukou by mohly být výborné klasické kliky, přitahování se k hrazdě ve visu a podobné cviky.
Výborná je i jízda s naloženými kolečky po zahradě nebo na stavbě.
Kamilko, ještě bych doporučila maximální opatrnost a hlavně hoď za hlavu to, že vše zvládneš za měsíc. Chceš-li mít silnější svalstvo, začni s tím něco dělat a přestaň sledovat hodinky.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ondra07

Zkus použít činky a zvedej je :) Cviků je strašně moc.. a účinek čekej až tak za 2 měsíce a nedři se hned na poprvé, možná tě po prvním cvičení budou boleet ty ruce, tak si dej pár dnů volno a pak na to "hupsni" pořádně začni posilovat..
Přiložím pár odkazů: http://www.zeny.cz/…
http://video.novinky.cz/…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Alesh

Evidentně jsi laik. Proto bych doporučoval cvičení s vlastním tělem, čili kliky (triceps), shyby s úzkým úchopem (biceps). Samozřejmě můžeš využít nějaké dopomoci.
Taky si můžeš pořídit lehké činky a s němi lze provádět na biceps i triceps ledacos, ale to ti tady jen tak nepopíšu, to chce ukázat. Cvičit bys měla v sériích s vysokým počtem opakování (3 série x cca 20-50 opakování od každého cviku). U cviků s vlastním tělem samozřejmě že jen tolik, kolik uděláš. ;-)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Damiana

Předběhnu asi Michala Kole, ale jsem pro plavání - na prvním místě.
Za měsíc bude ale vidět výsledek těžko u jakéhokoli sportu, myslím, že za tři měsíce, pokud přidáš ještě lehké činky a upravíš jídelníček by se paže (a nejen ony) mohly začít "rýsovat" k lepšímu.
Ale chce to pravidelnost a výdrž.

0 Nominace Nahlásit

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Sport