Avatar uživatele
tynka17

Na co mám nárok jako matka studentka?

Dobrý den,
nevíte co můžu a nemůžu pobírat, když budu mít dítě a jsem studentkou 3. ročníku střední školy?

Zajímavá 0 před 2322 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Mc Merkurion

… starat by se měl především tatínek … každej se jen ptá, na co má nárok, ale co jsi státu dala ty, když jsi ani nedodělala školu? … určitě na přídavky na dítě (ale ten je pro děcko) … neodsuzuju tě, že máš tak brzo dítě …

… kdo nadává tobě zkrzevá antikoncepci? jestliže jí nemůžeš brát (a to schvaluju, je to samá chemie) mohl se přeci postarat tatínek, a když se nepostaral doteď, tak ať se stará o mimčo …

… s tou školou asi jo, jelikož mateřská je něco jako neschopenka, alespoň co se týče šestinedělí …

… příště nemusíš si zakládat nový profil, aby jsi odpověděla v otázce nebo v diskuzi, jestli ke všemu přistupuješ stylem jako zde k pravidlům a kodexu, není se čemu divit, v jaké si se ocitla situaci …

Upravil/a: Mc Merkurion

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Hlada

Nárok na mateřskou dovolenou nemáš, protože nejsi zaměstnanec.
Nárok na peněžitou pomoc v mateřství nemáš, protože k datu porodu nebudeš mít úspěšně ukončené studium. (zák. 187/2006 Sb. §32 odst.7a)
S otcem máte nárok na peněžitou pomoc v mateřství. Její výše závisí na vyměřovacím základu. Navštivte odbor státní sociální podpory při ÚP, kde vám dají přesnější informace.
Co je to za školu, kterou navštěvuješ? Jestliže posluchači třetího ročníku neznají důsledky pohlavního styku, neorientují se v druzích antikoncepce a neumějí vyhledávat informace na internetu, zvažoval bych nárok na vrácení školného.

Upravil/a: Hlada

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
autacek

Tak pobírat můžeš antikoncepci, abyses nedostala znovu do situace, kdy nebudeš vědět, jak se finančně postarat o své dítě a nebudeš spoléhat na peníze druhých.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap