Avatar uživatele
Laura3344

Co mám dělat, když miluji svého učitele?

Ahoj…
Potřebuju pomoc, zamilovala jsem se do jednoho učitele a jsem teprve na základce, je můj třídní a má mě na zeměpis a dějepis, jsme o 32 let od sebe, znám ho skoro 4 roky a miluju ho a už viděl moji podprsenku, když jsem měla vystřih, zasmál se a byl červený…
Je na mě zlý, ale dívá se na mě a dotýká se mě běžnými doteky na vlasech, a když sedím na chodbě ve škole ,tak si sedne vedle mě…
Někdy si mě vezme z nějaké hodiny pryč a mluví se mnou o škole a jak se mám chovat a když mluví, šahá mi na stehno…
Chce, abych jela na lyžák, bojím se tam jít, že se něco stane, chtěla bych, ale je to riziko.
Teď jsem na něho nasraná, jsem drzá a on romantický, říká mi Laurinko, nebo dávám si nohy na židli a on mi na nohu šáhne a pak ji dá dolů a sedne si na tu židli…
Je hnusně sexy, je blonďák a je o 32 let starší.
Maluju se kvůli němu, jsem jiná kvůli němu…
Řekla jsem strašnou věc, když jsem byla nasraná, zařvala jsem na chodbě ve škole ,,může mě akorát vybírat". První to nevěděl a pak mu to jeden kluk řekl a od té doby si kouše rty a dívá se na mě…
Už se mu ani zvedl, když se díval na mě kamarádka to všechno ví a on taky, co k němu cítím asi…
A já nevím co mám dělat, prosím poraďte mi, mám za ním jít a políbit se s ním, nebo co mám dělat? Miluju ho. Moc děkuji


Miluju ho je, ale můj učitel. Co mám dělat?

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? zett, Rokio před 1669 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Edison

V první řadě dej dohromady svůj písemný projev. Je hrůza tohle číst. Pa zajdi za psychologem. Taky by to chtělo nastudovat něco o zákonech této země, když vás to ve škole neučí.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Laurinko,

mýlíš se, nemiluješ ho. Kdybys ho milovala, chtěla bys pro něj jen
to nejlepší a v žádném případě bys jej neohrožovala v internetu.

V internetu totiž nejsi anonymně a přes tuto tvou otázku se dá
k tvému třídnímu snadno dostat.