Avatar uživatele
Laura3344

Co mám dělat, když miluji svého učitele?

Ahoj…
Potřebuju pomoc, zamilovala jsem se do jednoho učitele a jsem teprve na základce, je můj třídní a má mě na zeměpis a dějepis, jsme o 32 let od sebe, znám ho skoro 4 roky a miluju ho a už viděl moji podprsenku, když jsem měla vystřih, zasmál se a byl červený…
Je na mě zlý, ale dívá se na mě a dotýká se mě běžnými doteky na vlasech, a když sedím na chodbě ve škole ,tak si sedne vedle mě…
Někdy si mě vezme z nějaké hodiny pryč a mluví se mnou o škole a jak se mám chovat a když mluví, šahá mi na stehno…
Chce, abych jela na lyžák, bojím se tam jít, že se něco stane, chtěla bych, ale je to riziko.
Teď jsem na něho nasraná, jsem drzá a on romantický, říká mi Laurinko, nebo dávám si nohy na židli a on mi na nohu šáhne a pak ji dá dolů a sedne si na tu židli…
Je hnusně sexy, je blonďák a je o 32 let starší.
Maluju se kvůli němu, jsem jiná kvůli němu…
Řekla jsem strašnou věc, když jsem byla nasraná, zařvala jsem na chodbě ve škole ,,může mě akorát vybírat". První to nevěděl a pak mu to jeden kluk řekl a od té doby si kouše rty a dívá se na mě…
Už se mu ani zvedl, když se díval na mě kamarádka to všechno ví a on taky, co k němu cítím asi…
A já nevím co mám dělat, prosím poraďte mi, mám za ním jít a políbit se s ním, nebo co mám dělat? Miluju ho. Moc děkuji


Miluju ho je, ale můj učitel. Co mám dělat?

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? zett, Rokio před 1669 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Edison

V první řadě dej dohromady svůj písemný projev. Je hrůza tohle číst. Pa zajdi za psychologem. Taky by to chtělo nastudovat něco o zákonech této země, když vás to ve škole neučí.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Laurinko,

mýlíš se, nemiluješ ho. Kdybys ho milovala, chtěla bys pro něj jen
to nejlepší a v žádném případě bys jej neohrožovala v internetu.

V internetu totiž nejsi anonymně a přes tuto tvou otázku se dá
k tvému třídnímu snadno dostat.

K odpovědi Led:
Vztah učitele a žačky (ať je žačce sebemíň let) není trestný čin.
Tím by byl až …

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
nyjono

Vřele dopočuju se rychle, ale fakt rychle odmilovat.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

  1. nauč se česky. Takhle nevím jestli miluješ jeho nebo je.
  2. Jestli se k Tobě opravdu chová tak jak popisuješ a jestli Ti je tolik kolik hádám, pak bys to měla probrat s rodiči a on by měl dostat přes prsty. Ty možná také.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Anonym*

Určitě bych za ním nechodila. ! Je třeba si uvědomit že je to tvůj učitel… A není mu stejně jako tobě,je o dost starší… Taky mi přijde zvláštní, Jak se k tobě chová a i další věci jsou divný
Řekla bych , že tě ta ,,zamilovanost,, brzy přejde. Hodně štěstí.

Upravil/a: Anonym*

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Ak si na základke, viď „jsem teprve na základce je můj třídní“ to znamená, že nemáš ani 16 rokov, tak by sa váš vťah hodnotil ako trestný čín.
Takže veľmi rýchlo sa spamätaj.

snívajúci popis naivnej pubertiačky v otázke je ukážkou nežiadúceho postupu učiteľa voči žiačke.
Oponenti, ak by toto napísala neplnoletá žiačka o svojom učiteľovi v USA, už by dotyčný pozeral na svet cez mreže verejnej mienky a čakal na súd. Verím, že tu ide len o fantáziu užívateľky a nie reálnu skutočnosť.

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kelt

Raději si přečti nějakou pohádku a sni o tom, že tě vysvobodí nějaký princ. Promluv si o tom s rodiči, za své city se nemusíš stydět, ale abys na svou naivitu nedoplatila. S někým to prober, možná jsi fyzicky vyspělá trochu dříve, ale ne duševně.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zett

Já taky miluju učitele a je to ještě ke všemu ředitel ale naštěstí už bývalí. Už chodím studovat do jiné školy takže ho moc nevídám. Jsme od sebe 35 let věkový rozdíl. U tvého učitele se mi ale nezdá normální jak se chová a navíc já už nejsem na základní ale střední.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek