Avatar uživatele
Registrovaný

Menstruace

Před týdnem jsem se léčila na zánět močového měchýře antibiotiky, již druhý den po dobrání jsem dostala gynekologický zánět a k tomu mě děsně bolelo v podbřišku, ale pouze jeden vaječník.Za další tři dny jsem dostala silnou menstruaci, ale beru pravidelně antikoncepci a tu mám dobrat až za 14 dní, takže menstruace mě opravdu překvapila, Je to tak v pořádku??Poraďte.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Zavolejte vašemu gynekologovi.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Jistě, se zdravím není radno si zahrávat, nejlíp vám ujistí vaše lékařka - zná vás a budete v klidu, že je vše jak má být.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1776
Zlatý mosoj 1528
Zlatý marci1 1376
Zlatý annas 1074
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 847
Zlatý briketka10 761
Zlatý quentos 743
Zlatý iceT 577
Zlatý zjentek 510

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.