Reklamoval jsem opravu notebooku v záruční době. Notebook nešel spustit, byla zjíštěna závada na softwaru. Bylo mi oznámeno, že na tuto vadu se záruka nevztahuje.Je to opravdu tak?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4881 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Dobrý den, vynechám polemiku k ´ajťáckým´ tématům o jaký se jedná SW, zda zmiňovaná ´závada´ mohla být zapříčiněna běžným uživatelským chováním (neopatrné smazání něktých souborů ap.) nebo zda byla závada skrytá atd… a zaměřím se na právní stránku problému.
Důkazní břemeno je totiž bohužel na vaší straně. Dodavatel vám stroze oznámil, že na tuto vadu se záruka nevztahuje a pokud s oním tvrzením nesouhlasíte, pak musíte ´sehnat´ důkazy svědčící o opaku. A s těmito důkazy se pak budete obracet opakovaně na dodavatele a případně na soud.
Pokud do sporu opravdu chcete jít, tak se budete muset poohlednout po soudních znalcích z oboru IT, kterých je internetu dost a dost…
0
před 4881 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek