Avatar uživatele
Godzilla001

Poradíte, v kterém programu mám vyhotovit jídelní lístek, který musím předložit k ročníkové práci v hotelové škole?

Dobrý den. Studuji hotelovou školu a dostali jsme ročníkovou práci. Vypracování jídelního lístku.
Prosím, pomoc. V jakém programu mám jídelní lístek dělat ? Mám windows 10 takže nemám například microsoft word atd… a na stahování jsem ,,lajk" tak mi prosím poraďte popřípadě pošlete link kde co stáhnout …
děkuji ! :)

Původní neotázka
Jídelní lístek-ročníková práce

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2604 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Je poměrně jedno, v jakém programu jídelní lístek vytvoříš – stačí libovolný editor…
Jednorázově:

  • stáhni si (z MS store) WordPad
  • pro pozdější otevření v jiném libovolném editoru jej ulož v nějakém běžném formátu (doporučuju .rtf)

___
Pro opakované použití si stáhni OfficeLibre – https://cs.li­breoffice.org , je rovnocenné s MS Office a přitom ´free´…
😉

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Arne1

  1. To že máš Windows 10 nevylučuje že bys nemohla mít Microsoft Word. Microsoft Word je něco jiného a KUPUJE se zvlášť.
  2. Pokud nechceš nic stahovat (což si myslím že je blbost, ostatní ti to určitě vysvětlí lépe), tak ve všech Windows co znám už od pradávna je WordPad. Je to takový zjednodušený Word, umí to nějaké formátování textu (i práci s odstavci a vkládání obrázků) a třeba by ti to vyhovělo. Výhodou je, že je opravdu v každých Windows (i v těch „10“) a tudíž nemusíš nic kupovat nebo stahovat.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kelt

Jídelní lístek mají i v restauraci 4. cenové skupiny. Prostě něco napíšou na PC a pak to vytisknou. Podle mne stačí Open office, který si můžeš stáhnout a soubory jde předělat na pdf. PDF soubor lze přenést a vytisknout na každé tiskárně. Pokud máš připojenou tiskárnu, můžeš si to vytisknout sama.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hlada