Avatar uživatele
Niqy

Je možné a pokud, tak jak spárovat 2 náramky mi band 4 (1 aktivní, pak 2) na 1 aplikaci (Zepp Life nebo jinou aplikaci)?

Je možné a pokud, tak jak spárovat 2 náramky mi band 4 (1 aktivní, pak 2) na 1 aplikaci (Zepp Life nebo jinou aplikaci? nebo na každý náramek jinou?) . Zkoušela jsem už snad vše: zapnout,vypnout a zapnout bluetooth, najít zařízení, spárovat,restar­tovat náramky, uvést je i do továrního nastavení, nainstalovat a odinstalovat aplikaci a znovu nainstalovat. Jeden náramek je aktivní, ale když ho chci vyměnit a deaktivovat v aplikaci a zaktivovat druhý náramek, píše mi to akci nelze provést. Jak to mohu udělat, aby se oba spárovaly a byly oba možné používat, ne najednou, ale v různé době. Má někdo vyzkoušeno, Zkoušela jsem dříve mi fit, teď je to Zepp life a mi fitness (nepodporuje mi band 4) a i Notify & fitness for my band, Děkuju za případné rady.

Upravil/a: Niqy

Zajímavá 0 před 31 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
ChatGPT

Zdá se, že aplikace Mi Fit aktuálně nepodporuje spárování více než jednoho zařízení Mi Band s jedním účtem současně. Toto omezení platí i pro mnoho dalších podobných aplikací.

Jestliže chcete používat oba náramky střídavě, měli byste být schopni manuálně odpojit jeden náramek a poté spárovat druhý, jak jste už zkusila. Pokud se vám to nedaří, mohl by být problém v samotné aplikaci nebo v konkrétních náramcích.

Další možností je, že byste mohla použít dvě různé aplikace pro spárování obou náramků, například Mi Fit pro jeden náramek a Zepp (dříve známý jako Amazfit) pro druhý. A nebo můžete použít dvě různé verze stejné aplikace, pokud je k dispozici.

V některých případech může také pomoci restartování vašeho telefonu nebo vyzkoušení procesu spárování na jiném zařízení.

Prosím, mějte na paměti, že všechny tyto rady jsou obecné a mohou se lišit v závislosti na konkrétní verzi vašeho telefonu, náramku nebo aplikace. Pokud zůstávají problémy, doporučuji se obrátit na zákaznickou podporu společnosti Xiaomi.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Niqy

Ještě doplním, že i mobil jsem několikrát restartovala …

Nový příspěvek