Avatar uživatele
student98764

Jak se stýkat s přáteli a rodinou, když studuji vysokou školu?

Dobrý den, studuji vysokou školu, teď to je v pohodě, ale v letním semestru bude každý den výuka odpoledne a večer, tudíž zcela přijdu o kontakt se společností. Mám mnoho přátel ze starých časů a příbuzných, ovšem většina z nich má čas jen v pracovní týden odpoledne. Nikdo nemá čas dopoledne. Na vysoké škole se se mnou nikdo nebaví.

Jak tedy můžu mít kontakt se společností, když budu mít čas dopoledne, ale všichni moji známí budou mít čas odpoledne? Znamená to tedy, že mi starý normální svět definitivně skončil a přijdu o kontakt s většinou lidí, se kterými jsem se za starých časů pravidelně vídal? Jak by se to dalo řešit? Je to tak běžné, že jakmile člověk přijde na vysokou školu, přijde o kontakt s rodinou a přáteli, protože má čas v přesně opačnou denní dobu než oni?

Zajímavá 0 před 527 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
cappuccino

V kazde zivotni fazi prijdes o nejake pratele a zname, ale zase muzes ziskat nove.
Az ti skonci skola a zacnes pracovat, tak zase prijdes o ty studentske znamosti a budes mit nove kolegy. Takovy je zivot.
Ale v dnesni technicke dobe snad neni problem kontakty udrzovat? I kdybys byla treba na druhem konci sveta!

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
da ny

To je tedy otázka, hodná vysokoškolského studenta…. (ach jo, kam to spěje…..)
Staří přátelé odcházejí, noví přijdou.
Co děláte i víkendu (také máte školu?
Napadlo Vás někdy, že většina VŠ studentů studuje v místech několik set kilometrů, vzdálených od domova? Domů, za rodinou a přáteli nemohou jet každý týden Student pocházející z Chebu, studující v Ostravě (Olomouci, Brně i Hradci Králové) jede domů také 1X za měsíc.