Avatar uživatele
zmar

Jak reklamovat nedoručenou zásilku ze zahraničí, když ji česká doručovací služba falešně popsala jako nedoručitelnou ?

Zásilku ze zahraničí doručovala na našem území společnost GLS. Její pracovník u mne údajně dvakrát zazvonil, ale ani jednou nenechal ve schránce žádné oznámení. Po několika týdnech ji vrátili zpět k odesilateli jako nevyzvednutou. Jak mám reklamovat vrácení peněz za poštovné, když vinou GLS jsem se o zásilce vůbec nedozvěděl ale zásilka je popsaná, jako bych si ji vlastní vinou nevyzvednul? Jak přinutit GLS (ale totéž se mi stalo i s DPD), aby mi ve schránce nechávali oznámení o zásilce?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4073 dny Sledovat Nahlásit



Otázka ještě nemá žádnou odpověď.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek