Avatar uživatele
tony2412

Jak je to s opravou NTB v záruční době?

V roce 2018 jsem si koupil NTB a asi po půl roce se mi rozbil pant u víka, bylo to mojí vinou to přiznávám, vyměnili mi celý víko a stálo to 2000 kč, nyní na jedné straně pant nevypadá dobře, trvá to asi 2 měsíce, ale zavřít a otevřít to jde ale mám na to fintu, mojí vinou to není, dával jsem si fakt pozor abych s tím otevřeným NTB nikde nepraštil, jde mi o to když se ta závada stejná opakuje, zda se mi záruka prodlužuje zhruba o ten půl roku?/// Tak mám tomu rozumět tak, že platí klasická záruka 2 roky od koupě výrobku, a ta opakovaná závada spadá normálně do té záruky, takže mám ještě čas zhruba 4 měsíce, někdy myslím konec října, díky

Zajímavá 0 před 1413 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

s tímto vám výrazně lépe poradí na spotřebitelské poradně dTestu než tady. Přímo se tam na tuto oblast specializují 299 149 009 (Po-Pá 9–17 hod.)

„Projeví-li se jakákoliv vada v době 6 měsíců od převzetí opravené věci objednatelem [zákazníkem], má se za to, že oprava byla vadná již v okamžiku převzetí opravené věci objednatelem [zákazníkem] a je na zhotoviteli [opraváři], aby prokázal, že oprava byla provedena bezvadně.“

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Edison

Tak předně to není opakovaná vada, pokud to před tím nebyla vada výrobku (zavinil sis to sám, nikoli vada výrobku). Jelikož to nevyla vada výrobku, nešlo o reklamaci, sám píšeš, že jsi to i platil. Jediný, co by asitak platilo je nová záruka na vyměněný díl, ale tam je tuším jen rok a půl na práci. Prodloužení záruky mi v tom případě přijde vůbec jako bohapustý nesmysl.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek