Avatar uživatele
Nika

Co je potřeba k tomu, aby obyčejnýv člověk, mohl vyhrát konkurz na ředitelku MŠ?

Ptám se proto, že pracuji jako učitelka ve školce a naší ředitelku sesadili z funkce, takže bude vyhrášen konkurz na její místo. A mě by zajímalo, co musí mít člověk za vzdělání a za zkušenosti apod. aby mohl vyhrát? Slyšela jsem, že jedna učitelka od nás ze školky odešla a vyhrála taky takovýto konkurz, tak by mě to zajímalo. DĚKUJI!

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? hanulka11 před 4733 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanulka11

Někdy možná stačí dostatek zkušeností a reference ze strany rodičů, že jste opravdu schopná vše „ukočírovat“ mám pocit, že ale nějaká pedagogická nástavba by neškodila a měla byste větší naději místo získat, nevím kolik se vás na místo „tlačí “?

Buďte svá ,na nic si nehrajte a věřte, že sympatie zíkáte a ty jsou také důležité…jak člověk vystupuje, jak se chová k dětem a kolegům .Jděte do toho a třeba uspějete-držím palečky.

Řídím se heslem, že vše se má zkusit , jen tak člověk pozná -zda za něco stojí a co by měl na sobě zlepšit.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
panenka

U nás ted je vyhlášen konkurz na ředitélku MŠ tak ti překopíruji co je na tuto funkci požadováno.

Požadavky:

  1. předpoklady a odborná kvalifikace pro výkon funkce ředitele školy podle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění,
  2. znalost školské problematiky a předpisů,
  3. organizační a řídící schopnosti,
  4. dobrý zdravotní stav.

K přihlášce přiložte:

  1. úředně ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání (diplom včetně vysvědčení o státní závěrečné zkoušce a případně doklady o dalším vzdělání),
  2. doklad o průběhu zaměstnání a délce pedagogické praxe včetně funkčního zařazení (např. pracovní smlouvy, potvrzení zaměstnavatelů at­d.),
  3. strukturovaný profesní životopis,