Avatar uživatele
Registrovaný

Braní antikoncepce bez 7 denní pauzy

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na otázku ohledně braní antikoncepce Artizia. Dobrala jsem platíčko a bez pauzy jsem začla brát další. Zhruba šestý den dalšího platíčka jsem měla žaludeční potíže a stále mě bolí žaludek. Je nějaká možnost otěhotnění? Děkuji za odpověď

Odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

Ne.Ta 7denní pauza je období menstruace.Tělo ví že má mít menstruaci,ale tím že berete prášky dál ji mít nebudete.Pravděpodobně ji dostanete následující dny.Pouze jste si posunula cyklus.Je to jako kdyby jste byla těhotná.V dnech kdy jste měla mít menstruaci se tělo chová jakoby jste ji měla.Postupem času tyto příznaky vymizí/u těhotných.Vy očekávejte menstruaci,nebo lehké spineni.Co bylo důvodem brát další plato bez 7mi denní pauzy?

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Registrovaný

Míša0045

Jeli jsme s přítelem na třídenní výlet a tak jsem menses nechtěla mít.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1709
Zlatý mosoj 1515
Zlatý marci1 1343
Zlatý annas 1045
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 796
Zlatý briketka10 743
Zlatý quentos 731
Zlatý iceT 572
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.