Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 8.červen 22:59

Koupíte si vlastní vlak?

Aktuality a zábava – Aktuality

Je na prodej:

https://aukro­.cz/motorovy-vuz-850-022-m286-0022-lokomotiva-zeleznice-kolejove-vozidlo-7039577484

motorový vůz řady 850 SK-ZSSK.

Železničná spoločnosť Štátu Bačalandia (ZSSK) vyřazovala poslední 850-ky v roce 2007, takže tento bude dlouho neprovozní, je to na něm znát.

Vyvolávací cena

Kč 1,150,000.00

nepatří k mírným, hytlák (Daa-k CZ-CDC) se dá pořídit za cca Kč 80,000.00, v podobném stavu a posunovací dieselová lokomotiva klidně i za Kč 25,000.00, a v lepším stavu.

No dobře, ale tohle je vlastní, motorový, rychlík, jo, to je jiná frajeřina, než Šukafon, nebo hytlák! 😎

Případný kupující musí počítat s investicí do motoráku tak v 2–3 násobné výši pořizovací ceny, aby bylo všecko, jak má být.

Nicméně za ty peníze, například

  • JyrkaF🤪 pekelný kouzelník ze školky by měl po cestě z Pardubic do Svitav I. vlastní rychlík a II. vlastní kupé (a jakby si ho nechal udělat, tak by ho měl!),
  • Don Rokio de la Kaufland y Znojmo, presidente del Club de autistas de Czecoslovaquia y patrón de los pasos de peatones y controlador de maquina de cafe y bandido de monedas de los carros y el dueño de una tableta plana y lenta by mohl cestovat naprosto a komplexně bez obav, že bude muset přecházet přechod pro chodce, nebo
  • Savier by opravdu nemusel pokládat batoh, aby měl dostatečnou osobní zónu! 😎😎😎

No tak co, budete kupovat?

Já ne, mi by čistě stačilo, kdyby mne na „koridor“ pustili na kole, já bych si na to extra kolo pořídil, i upravil. 👌 Ale chápu, že s průměrnou rychlostí kolem 25 – 30 kmph bych se dočkal kapacity nejdříve tak v roce 2150, pokud by mi teda do té doby Drážní ouřad schválil kolo jako drážní vozidlo provozu schopné na síti SŽ. 😅

https://cs.wi­kipedia.org/wi­ki/Motorov%C3%A9_vo­zy_850_a_851
https://www.va­gonweb.cz/foto­galerie/SK/ZSSK_85­1.php

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 9.červen 20:36

Koupíte si vlastní vlak?

Aktuality a zábava – Aktuality

Je na prodej:

https://aukro­.cz/motorovy-vuz-850-022-m286-0022-lokomotiva-zeleznice-kolejove-vozidlo-7039577484

motorový vůz řady 850 SK-ZSSK.

Železničná spoločnosť Štátu Bačalandia (ZSSK) vyřazovala poslední 850-ky v roce 2007, takže tento bude dlouho neprovozní, je to na něm znát.

Vyvolávací cena

Kč 1,150,000.00

nepatří k mírným, hytlák (Daa-k CZ-CDC) se dá pořídit za cca Kč 80,000.00, v podobném stavu a posunovací dieselová lokomotiva klidně i za Kč 25,000.00, a v lepším stavu.

No dobře, ale tohle je vlastní, motorový, rychlík, jo, to je jiná frajeřina, než Šukafon, nebo hytlák! 😎

Případný kupující musí počítat s investicí do motoráku tak v 2–3 násobné výši pořizovací ceny, aby bylo všecko, jak má být.

Nicméně za ty peníze, například

  • JyrkaF🤪 pekelný kouzelník ze školky by měl po cestě z Pardubic do Svitav I. vlastní rychlík a II. vlastní kupé (a jakby si ho nechal udělat, tak by ho měl!),
  • Don Rokio de la Kaufland y Znojmo, presidente del Club de autistas de Czecoslovaquia y patrón de los pasos de peatones y controlador de maquina de cafe y bandido de monedas de los carros y el dueño de una tableta plana y lenta by mohl cestovat naprosto a komplexně bez obav, že bude muset přecházet přechod pro chodce, nebo
  • Savier by opravdu nemusel pokládat batoh, aby měl dostatečnou osobní zónu! 😎😎😎

No tak co, budete kupovat?

Já ne, mi by čistě stačilo, kdyby mne na „koridor“ pustili na kole, já bych si na to extra kolo pořídil, i upravil. 👌 Ale chápu, že s průměrnou rychlostí kolem 25 – 30 kmph bych se dočkal kapacity nejdříve tak v roce 2150, pokud by mi teda do té doby Drážní ouřad schválil kolo jako drážní vozidlo provozu schopné na síti SŽ. 😅

https://cs.wi­kipedia.org/wi­ki/Motorov%C3%A9_vo­zy_850_a_851
https://www.va­gonweb.cz/foto­galerie/SK/ZSSK_85­1.php