Zeptal/a se – 8.listopad 11:15
Nakupování – Reklamace
Dobrý den, obědnali jsme si zboží přes zásilkovnu od jisté společnosti. Zboží normálně dovezli mi jsme to převzali, protože na tom byl náš štítek se správnou adresou,číslem a tak…po rozbalení jsme ale zjistili, že je tam jiné zboží za větší hodnotu než jsem zaplatil v dobírce. Musím toto zboží vracet nebo si ho mohu nechat a jedná se prostě o chybu dodavatele? Děkuji za odpověd
Zeptal/a se – 8.listopad 12:21
Nakupování – Reklamace
Dobrý den, obědnali jsme si zboží přes zásilkovnu od jisté společnosti. Zboží normálně dovezli mi jsme to převzali, protože na tom byl náš štítek se správnou adresou,číslem a tak… o rozbalení jsme ale zjistili, že je tam jiné zboží za větší hodnotu, než jsem zaplatil v dobírce. Musím toto zboží vracet, nebo si ho mohu nechat a jedná se prostě o chybu dodavatele? Děkuji za odpověď.