Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 8.listopad 11:15

Přišlo mi jiné zboží než jsem obědnal. Musím ho vracet ?

Nakupování – Reklamace

Dobrý den, obědnali jsme si zboží přes zásilkovnu od jisté společnosti. Zboží normálně dovezli mi jsme to převzali, protože na tom byl náš štítek se správnou adresou,číslem a tak…po rozbalení jsme ale zjistili, že je tam jiné zboží za větší hodnotu než jsem zaplatil v dobírce. Musím toto zboží vracet nebo si ho mohu nechat a jedná se prostě o chybu dodavatele? Děkuji za odpověd

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 8.listopad 12:21

Přišlo mi jiné zboží, než jsem objednal. Musím ho vracet?

Nakupování – Reklamace

Dobrý den, obědnali jsme si zboží přes zásilkovnu od jisté společnosti. Zboží normálně dovezli mi jsme to převzali, protože na tom byl náš štítek se správnou adresou,číslem a tak… o rozbalení jsme ale zjistili, že je tam jiné zboží za větší hodnotu, než jsem zaplatil v dobírce. Musím toto zboží vracet, nebo si ho mohu nechat a jedná se prostě o chybu dodavatele? Děkuji za odpověď.