Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 30.červen 16:53

Jaké první zaměstnaní byste si vybrali?

Vzdělání a práce – Práce a kariéra

Zdravím,
mám na Vás pár dotazů k prvnímu zaměstnání. Aktuálně jej v rodině řešíme a byl bych rád za více názorů.

Modelový příklad – muž, 20 let, bez praxe (nepočítaje půl roku brigády v oboru), dokončená SŠ s maturitou se zaměřením na IT, grafiku, marketing a komunikaci, kdy má potřebu nastoupit do zaměstnání.
Baví jej zákaznický servis, řešení podnětů, stížností a reklamací. Bylo by však vhodné někde začít a rozhoduje se mezi následujícím.

  1. Práce na lince, výhradně pasivní, neprodejní pozice, řešení požadavků klientů/kolegů a odpovědi na jejich otázky (např. Generali Česká pojišťovna, Allianz pojišťovna, Nordic Telecom, …).
  2. Práce na lince, částečně aktivní – retence (dotazování, proč výpověď smluv a případně rušení smluv), ale neprodejní pozice (např. Generali Česká pojišťovna, …)
  3. Práce v kanceláři, výhradně pasivní, neprodejní pozice, řešení požadavků klientů a odpovědi na jejich otázky (např. Allianz pojišťovna, Česká spořitelna).
  4. Práce na přepážce, částečně aktivní, prodejní pozice (nabídka těm, kdo přijde), ovšem vč. řešení požadavků klientů a odpovědi na jejich otázky (např. Generali Česká pojišťovna, prodejna O2, …)

Máte s nějakou podobnou pozicí zkušenost?
Jako první práci, vzali byste si alespoň částečně aktivní oslovování klientů anebo zcela pasivní (lidé výhradně volají Vám)?
Jako první práci, vzali byste si práci na přepážce/poboč­ce/prodejně anebo na lince (callcentrum)/ho­meoffice linka?

Děkuji!

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 30.červen 17:05

Jaké první zaměstnání byste si vybrali?

Vzdělání a práce – Práce a kariéra

Zdravím,
mám na Vás pár dotazů k prvnímu zaměstnání. Aktuálně jej v rodině řešíme a byl bych rád za více názorů.

Modelový příklad – muž, 20 let, bez praxe (nepočítaje půl roku brigády v oboru), dokončená SŠ s maturitou se zaměřením na IT, grafiku, marketing a komunikaci, kdy má potřebu nastoupit do zaměstnání.
Baví jej zákaznický servis, řešení podnětů, stížností a reklamací. Bylo by však vhodné někde začít a rozhoduje se mezi následujícím.

  1. Práce na lince, výhradně pasivní, neprodejní pozice, řešení požadavků klientů/kolegů a odpovědi na jejich otázky (např. Generali Česká pojišťovna, Allianz pojišťovna, Nordic Telecom,…).
  2. Práce na lince, částečně aktivní – retence (dotazování, proč výpověď smluv a případně rušení smluv), ale neprodejní pozice (např. Generali Česká pojišťovna, …)
  3. Práce v kanceláři, výhradně pasivní, neprodejní pozice, řešení požadavků klientů a odpovědi na jejich otázky (např. Allianz pojišťovna, Česká spořitelna).
  4. Práce na přepážce, částečně aktivní, prodejní pozice (nabídka těm, kdo přijde), ovšem vč. řešení požadavků klientů a odpovědi na jejich otázky (např. Generali Česká pojišťovna, prodejna O2,…)

Máte s nějakou podobnou pozicí zkušenost?
Jako první práci, vzali byste si alespoň částečně aktivní oslovování klientů anebo zcela pasivní (lidé výhradně volají Vám)?
Jako první práci, vzali byste si práci na přepážce/poboč­ce/prodejně anebo na lince (callcentrum)/ho­meoffice linka?

Děkuji!