Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 29.říjen 15:42

Na co mám nárok při obdržení nesprávného produktu?

Nakupování – Reklamace

Zdravím, objednal jsem si americko-českou redukci do zásuvky, ale dostal jsem místo toho japonsko-českou. Redukce stála 5 Kč a pošta 89 Kč. Mám nárok na vrácení peněz včetně pošty? A musím zasílat pětikorunovou redukci zpět? Pokud ano, kdo hradí poštu? Děkuji za objasnění.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 29.říjen 17:04

Na co mám nárok při obdržení nesprávného produktu?

Nakupování – Reklamace

Zdravím, objednal jsem si americko-českou redukci do zásuvky, ale dostal jsem místo toho japonsko-českou. Redukce stála 5 Kč a pošta 89 Kč. Mám nárok na vrácení peněz včetně pošty? A musím zasílat pětikorunovou redukci zpět? Pokud ano, kdo hradí poštu? Děkuji za objasnění.
_____________­________________________­________________________­__________________

Dochy: Japonské zásuvky jsou podobné, ale nemají jednu ze zdířek rozšířenou, jak ty americké.