Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 28.srpen 22:54

Je vhodné použít ve formálním dopise/e-mailu frázi „omlouvám se za moji neznalost,…“?

Nakupování – Reklamace

Potřeboval bych se zeptat v e-mailu kontaktujícím zákaznickou podporu na podrobnosti jisté doručovací služby a nejsem si jist jestli je vhodné tuto frázi použít.
Jaký je Váš názor?
A je vůbec vhodné se zákaznické podpory na něco takového ptát?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 29.srpen 10:32

Je vhodné použít ve formálním dopise/e-mailu frázi „omlouvám se za svoji neznalost,…“?

Nakupování – Reklamace

Potřeboval bych se zeptat v e-mailu kontaktujícím zákaznickou podporu na podrobnosti jisté doručovací služby a nejsem si jist jestli je vhodné tuto frázi použít.
Jaký je Váš názor?
A je vůbec vhodné se zákaznické podpory na něco takového ptát?
--

e vhodné použít ve formálním dopise/e-mailu frázi „omlouvám se za moji neznalost,…“?

Ne moji, ale svoji …

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 29.srpen 10:32

Je vhodné použít ve formálním dopise/e-mailu frázi „omlouvám se za svoji neznalost,…“?

Nakupování – Reklamace

Potřeboval bych se zeptat v e-mailu kontaktujícím zákaznickou podporu na podrobnosti jisté doručovací služby a nejsem si jist jestli je vhodné tuto frázi použít.
Jaký je Váš názor?
A je vůbec vhodné se zákaznické podpory na něco takového ptát?
--

Je vhodné použít ve formálním dopise/e-mailu frázi „omlouvám se za moji neznalost,…“?

Ne moji, ale svoji …

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 29.srpen 10:33

Je vhodné použít ve formálním dopise/e-mailu frázi „omlouvám se za svoji neznalost,…“?

Nakupování – Reklamace

Potřeboval bych se zeptat v e-mailu kontaktujícím zákaznickou podporu na podrobnosti jisté doručovací služby a nejsem si jist jestli je vhodné tuto frázi použít.
Jaký je Váš názor?
A je vůbec vhodné se zákaznické podpory na něco takového ptát?
--

Je vhodné použít ve formálním dopise/e-mailu frázi „omlouvám se za moji neznalost,…“?

Ne moji, ale svoji/svou neznalost …