Zeptal/a se – 30.listopad 21:13
Právo a zákony – Občanské právo
Dobrý den,
mohu vás poprosit o váš názor k následující úloze? Jedná se
o teoretickou otázku a máte dvě možnosti výběru. Odpovídejte tak, jak
byste postupovali, kdyby se vám popisovaná věc stala, prosím :)
--- ZAČÁTEK ÚLOHY ---
Představte si, že reklamujete tiskárnu. Doma jste napsali Průvodní dopis
s detailním popisem všech vad spolu s odkazem na online video. Přišli jste
do obchodu, prodejce s vámi vyplnil jeho reklamační protokol a vy jste mu
předali průvodní dopis, ale on vám jej s těmito slovy vrátil –
„Servis zajímá pouze náš papír a na něm je vše důležité“. Problém
je v tom, že prodejce do reklamačního protokolu podle vás dostatečně
nerozepsal všechny vady (jsou hodně obecné) i přes vaše vaše námitky
Průvodní dopis nepřevzal… Vy nyní můžete provést jednu z těchto
dvou věcí:
Sečteno, podtrženo… budete féroví a dáte jim ihned vědět, že udělali chybu – NEBO – si necháte „eso v rukávu“ a v případě když vám nevyhoví (NAPŘÍKLAD – servis dostatečně nepochopí všechny vady a reklamaci zamítne, kvůli tomu, že to prodejce nerozepsal), tak kartu použijete?
PS: Berte použité výrazy s rezervou.
--- KONEC ÚLOHY---
Moje odpověď: Upřímně… nic bych nedělal a v případě navrácení peněz bych použil „eso z rukávu“.
Děkuji za každou odpověď!
Zeptal/a se – 30.listopad 21:17
Právo a zákony – Občanské právo
Dobrý den,
mohu vás poprosit o váš názor k následující úloze? Jedná se
o teoretickou otázku a máte dvě možnosti výběru. Odpovídejte tak, jak
byste postupovali, kdyby se vám popisovaná věc stala, prosím :)
--- ZAČÁTEK ÚLOHY ---
Představte si, že reklamujete tiskárnu. Doma jste napsali Průvodní dopis
s detailním popisem všech vad spolu s odkazem na online video. Přišli jste
do obchodu, prodejce s vámi vyplnil jeho reklamační protokol a vy jste mu
předali průvodní dopis, ale on vám jej s těmito slovy vrátil –
„Servis zajímá pouze náš papír a na něm je vše důležité“. Problém
je v tom, že prodejce do reklamačního protokolu podle vás dostatečně
nerozepsal všechny vady (jsou hodně obecné) i přes vaše vaše námitky
Průvodní dopis nepřevzal… Vy nyní můžete provést jednu z těchto
dvou věcí:
Sečteno, podtrženo… budete féroví a dáte jim ihned vědět, že udělali chybu – NEBO – si necháte „eso v rukávu“ a v případě když vám nevyhoví (NAPŘÍKLAD – servis dostatečně nepochopí všechny vady a reklamaci zamítne, kvůli tomu, že to prodejce nerozepsal), tak kartu použijete?
PS: Berte použité výrazy s rezervou.
--- KONEC ÚLOHY---
Moje odpověď: Upřímně… nic bych nedělal a v případě nevrácení peněz bych použil „eso z rukávu“.
Děkuji za každou odpověď!